Ella_Bella_Snupperella Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Hadde i natt masse sterke rier - au au au - og imellom var snuppa skikkelig urolig med masse brå skarpe bevegelser som var enda vondere enn riene! Ble bekymret for at hun var stresset og ikke hadde det bra så ringte føden i morgentimene og lurte på om alt var normalt. De ønsket å ha meg inn - så da ble det alle opp kl.06, dusje, spise og kjøre innover 45min til føden. Kom rett inn på observasjon og møtte ei super jordmor som tok seg god tid til meg! Gjorde en CTG som viste noen svake rier enda og god hjerteaktivitet på snuppa! Hun så ikke ut til å være stresset eller sliten i det heletatt! Da ble mamma glad gitt! BT og Urinprøve var normal. Underlivssjekk viste at jeg på 1.5 uker har gått fra passe umoden og lang livmorhals til helt avflattet og moden og nesten 2cm åpning!!! Ble kjempeglad for å høre det. Spurte om det var mulig å strippe og det var det - ikke så vondt som jeg hadde forestilt meg! Etterpå tok hun seg tid til å svare på spørsmål jeg hadde og følte meg kjempegodt ivaretatt. Dro derfra mye lettere til sinns og med håp om være tilbake igjen snart! Har etterpå handlet litt og vandret litt rundt og kjenner nå godt med murring i rygg og mage med tak i ny og ne! Satser på at det er strippingen og gåingen som gjør sitt!!! Nå er det en hvil som står på dagsorden!!
gulda Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Så bra at du følte deg trygg og godt ivaretatt! Det betyr så masse! Så spennende om du er i gang nå, da! Du må ha masse lykke til!!! )
Sessan <3 apriljente Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Spennendes pass på å hvil så mye som mulig mens du kan nå da, hvem vet, kanskje kommer bebisen inatt du må ha masse lykke lykke til, og jeg sender deg litt fødestøv samtidig! Klem
Mammamedmot Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Var du på a- hus? Masse lykke til Gleder meg til det er vår tur !!
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2011 Nei, var i kr.sand! Her er det rolig ennå men fremdeles tak i ny og ne. Regner med det blir ny natt med maserier eller at det setter ordentlig igang. Har tenkt å legge meg straks og sove noen timer før det begynner! Håpe håpe!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå