Mikkemafian Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Kjenner at jeg nesten blir litt stresset av det.. Kan ikke gå mer enn noen få meter før magen setter i gang. Det er også mye når jeg sitter på kontorstolen på jobb og ved kjøkkenbordet hjemme. Dette er mitt 3. svangerskap, og jeg har aldri opplevd det før!! Noen som har opplevd det samme, som kan si at jeg bare skal slappe av, og at det ikke er noen fare?? Jeg er 23 uker nå...
Zana123 Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Hei. Jeg pratet med legen min om kynnere tidligere i uka, da jeg også er plaget av mye kynnere, men tror jeg har mindre enn det du beskriver... Jeg fikk beskjed om å ta det mer med ro da stress og mye aktivitet kan føre til kynnere. Og jeg måtte avlyse å være med på personal seminar til Paris med jobben da hun ikke ville jeg skulle reise når jeg var så plaget. Noen skal ikke være farlig, men for mange er visst ikke veldig bra. Så hvis jeg var deg ville jeg pratet med jormor eller legen, man hører nemlig mye forskjellig om det er farlig eller ikke!!
Billie Jean Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Jeg var plaget med kynnere i første svangerskap. Da var jeg også innlagt en gang fordi de ville sjekke aktiviteten og hyppigheten. Var endel bekymret for det da, heldigvis uten grunn. I dette svangerskapet er jeg mye mer aktiv. Har kjent kynnere siden uke 14, og de har ikke bekymret meg. Før nå i ettermiddag. Har vært på trening og jogget/trent styrke i dag, i tillegg til at jeg har bakt boller. Får nå kynnere som varer i 45-60 !sekund, to minutter pause og så strammer det seg til igjen. Blæ! Trodde jeg skulle klare å ikke bekymre meg, men jeg kjenner det nå... Skal google litt nå, så jeg kanskje finner noen beroligende ord fra noen kyndige personer;) Men uansett: Det er bedre å ringe legevakt/fødeavd. en gang for mye enn en gang for lite!
Mikkemafian Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2011 Hei og takk for svar.. Jeg har som sagt aldri vært borti dette før, ikke før sent i svangerskapet, så jeg må innrømme at jeg blir litt usikker. Tenker jeg ringer jordmor på mandag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå