tante grusom master of law Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Min lillebror vil reise et sted til middelhavet (helst hellas) for å ligge på en strand og slappe av. Et rolig og fint sted, helst uten alt for mye unger, og ikke noe partysted. Han skal reise alene. Noen som kan tipse om fine steder for ham?
therehag Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Jeg og min datter slang oss på en restplass til chios i hellas. Det er kun gjennom lilleput reiser man kan dra dit. der var det veldig få barn, veldig rolig, men igjen veldig lite da. lilleput reiser har flere steder hvor ingen andre reiseselskaper drar og derfor er det roligere der. Så han kan jo ta en titt på deres sider: http://www.lilleput.no/ PELOPONNES- skal visstnok være veldig bra og ikke mange turister som drar dit da lilleput er en av de få. men vet ikke om det er en "slapp av "by ;-)
tante grusom master of law Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2011 Tusen takk for tips! Skal bringe det videre til bror:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå