Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble satt igang kl 11 på termindato, skulle få modningstabletter dagen etterpå slik at kroppen skulle få en rolig fødsel. Lille prinsessen ville det annerledes. I 15 tiden begynte jeg å kjenne murringer, ble verre og verre. Fikk petidin i kl 20 for smertene var så store. Kl 21.00 gikk vannet. Så gikk det slag i slag, fikk epidural kl 12.00 på 2 cm åpning pga riene var så hyppige og fikk ikke puste mellom de. Fikk beskjed om å slappe av og sove siden det ikke ble fødsel på enda mange timer. Kjente etterhvert at det trykket i baken min, ble så vondt til slutt at jeg ringte på, jordmor fikk det travelt med å dekke opp til fødsel, for nå ville lille gullet ut! Hun overrasket alle med å komme så raskt, ingen hadde trodd at jeg skulle føde den natten. Så det var en rask og hard fødsel, men alt i alt en drømmefødsel.

Var redd for at jeg hadde revnet mye siden det kun tok 15 min med pressrier, men hadde kun et par pyntesting! :) :)

Så nå koser vi oss hjemme :)

Takk for meg og lykke til videre til dere som venter snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessa <3 og lykke til framover. Er litt misunnelig :) hehe

Skrevet

Gratulere så masse! :-)

Kooz dere og nyt barselstida! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Hvorfor ble du satt igang? Og hvordan ble du satt igang?

Skrevet

Gratulerer til dere og lykke til :-))

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...