lbir Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Hei =) satt inn 1 egg forrige fredag,skal teste 1 april,kan du være snill å se noe rundt dette ? L.
Tante_Esel Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 hei! husker du spurte meg om det samme i januar, og jeg vil fortsatt ikke uttale meg,,, jeg gaar gjennom samme prosess som deg og har insett til mandag... saa føler det er saa naert meg selv, at jeg ikke klarer... og saa vet jeg hvor viktig det er aa holde motet oppe i rugeperioden... og det blir ikke alltid saa mye bedre med en spaadom... beklager! jeg heier paa deg og lykke til!
Hedda39 Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Det er så sant det adine sier. Jeg har blitt spådd flere ganger når jeg har har forsøk. Man henger seg så opp i spådommen, og klarer ikke slappe av som man skal.... Healing har jeg også brukt. Healeren har sagt at den har festet seg, kjønn og alt, så viser det seg at det ender neg. SÅ mitt råd er å kun fokusere på at det SKAL gå bra. Og holde seg unna det alternative akkurat i den perioden. Har spådd litt selv, men har også kutte ut det når jeg driver med ivf. Jeg har spådd litt på de rundt meg uten å fortelle de det, og de er nok glade for det. Hun ene så jeg aborterte, noe hun gjorde i uke 17. Så barnet kommer når det er klar,... Jeg venter nemlig også på mitt lille ønskebarn! LYKKE TIL Klem fra en ruger
lbir Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2011 Hei Adine og Aurora 34.takker for svar =) jaa skal prøve å legge dette til side nå,og høre på rådet deres,og vente til jeg tester.jeg skal være positiv frem til testdagen =) masse lykke til til dere også,håper gullegget sitter.klem. L.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå