Gå til innhold

Hvor mange dager igjeni dag da ? Lørdag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

41 dager igjen her, så i morgen er jeg høygravid :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0 dager igjen :) Termin i dag, men det blir nok noen dager til. uansett veldig spennende dager fremover :)

Skrevet

0 dager igjen her også! Nå kan han bare komme:)

Skrevet

-1 dag her... Blir nok å gå en stund til da de to andre er født 15 og 13 dager etter termin. Har blitt lovet igangsetting 12 dager over, men tror ikke helt på det ettersom de sa det sist også.

Skrevet

35 dager igjen:)

Skrevet

Hele 77 dager igjen enda, jeg. 11 uker! Men egentlig begynner tida aa gaa utrolig fort likevel!

Masse lykke til til alle dere foedeklare!!!

Skrevet

18 dager til termin <3 gleder meg såå til å se prinsessa vår! Hun kan bare komme nå hvis hun vil :) men tror nok hun trives veldig godt der inne og vil være der ei stund til :)

Skrevet

27 dager igjen til KS!

Skrevet

13 dager, og er møkk lei magen og bekkenløsningen... I et farlig humør i dag.

Skrevet

34 dager igjen!! juhuu dette går nedover og nærmer seg med rekordfart!!

Skrevet

31 dager igjen. 1 (lang) mnd igjen, og sikkert noen dager til siden jeg gik over termin sist. Begynner å bli klar for å bli ferdig nå. Har føltes både lengre og tyngre dette svangerskapet. Forrige gang var jeg aldri lei da. Var i tipp topp form helt til siste dag. Nå er det mange mnd siden jeg var i fin form syns jeg.

Skrevet

Er kommet på minusen nå, en dag over termin. Smører meg med tålmodighet, men er ikke lett. :-)

Skrevet

21 dager igjen nå :) det blir noen spennende siste dager fremover nå!!! :)

Skrevet

27 dager her,jippi:)) Men tror ikke det blir så lenge nei,for i går kveld hadde jeg masse rier,men de varte ikke lenger enn 15-20 sekunder om gangen med 3-4 stk på 10 min. Avtok når jeg la meg,men har vært litt i dag og....Håper å holde ut te neste fredag da det e 3 uka igjen da og skal inn på ul for å se om hun ligger med rompa ned. Vil ikke føde normalt da nei....

Skrevet

Hvor lenge før termin får du keisersnitt da? Bli kanskje det på meg og,det e derfor æ lure sjø:))

Skrevet

-4 dager... Nå MÅ det vel skje noe snart.. Storebror kom 2 dager før termin.!!

Skrevet

9 dager...er kjempelei av å vente nå :P

Skrevet

21 dager igjen:-D

Hadde 2-3 cm åpning igår og ble strippa/tøyd, så spennende å se hva som skjer fremover....

Skrevet

21 dagar igjen, og liksom fødeklar idag. Permisjonen e i gong,og håpe eg får litt tid før babyen kjeme:)

Skrevet

29 dager:-)

Skrevet

57. ååå, nå går det i grunnen litt sent her. Men i morgen er det 8 uker til termin -det skal jeg holde ut!

Skrevet

Jeg har 21 dager igjen til termin og "bare" 11 dager igjen til KS ;DDDD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...