Gå til innhold

Æsj..(testegalskap!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet, jeg er egentlig megateit..IKM er 31.mars, og jeg hadde handlet inn en CB digitaltest å ha i bakhånd, sånn i tilfelle jeg skulle være så heldig å gå over. Sist kjøpte jeg og testet før IKM, med negativt resultat og mensen noen dager senere. Denne gangen var jeg bestemt meg for å vente til IKM (den er alltid presis,26-28 dagers syklus, tar alltid utgangspunkt i den lengste)..Hadde sex samme dag som positiv EL-test, så vi har iallefall truffet der da.. MEN jeg klarte jo ikke holde meg, så i dag tidlig brente jeg av CB'en..og resultatet? Ikke gravid.. æsj altså..godt det enda er fem dager til IKM og håp ;-)

Flere som lider av testegalskap??

Videoannonse
Annonse
Gjest ^Mimsy^
Skrevet

Definitivt! Hehe.. men oppdaget kjapt at det var en idè å ha masse billige tester fra ebay eller billige-tester.no liggende =)

Skrevet

Jeg er og sånn:/ testet i går, 4 dager før IKM, selvfølgelig negativ:S Men jeg lever i håpet fortsatt:)

Skrevet

Flott å høre at det er flere hehe :-) Har dere noen symptomer? Jeg har aldri testet positivt før IKM tidligere (har vert gravid tre ganger før, har to barn) så jeg tar det ikke så tungt at testen var negativ fem dager før tanta (ikke) skal melde sin ankomst. Jeg er skikkelig uggen-småkvalm, føler meg suuulten hele tiden (jeg som nesten ikke spiser til vanlig), og har ømmepupper, oppblåst mage og temperamentet har nådd nye høyder. Håper det er symptomer på ny bebis, og at jeg ikke plutselig er blitt skikkelig pms :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...