Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Har en aktiv jente på litt over 2 år, hun bruker 98 i klær. Usikker på hva slags parkdress jeg skal velge. Bor på Østlandet, så her er det ikke så værhardt eller vått. På refleksbutikken anbefalte de babymodellen (den vide) til Reflex i str.98. Syns bare det er litt rart med de vide modellene. Er mest opptatt av slitestyrke, pris og pusteegenskaper. Hva ville du ha valgt? Hva velger du, og hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Jeg har kjøpt Helly Hansen parkdress til gutten på to år. Vindt tett og vann tett ( ble veldig overrasket over hvor mye vann den faktisk tålte!) Han er aldri svett / klam når han har hatt den på seg heller =) I tillegg satt den veldig godt på guttungen, som i utganspunktet er en tynn og lang gutt
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Har kun hatt Reflex og er kjempe fornøyd. Både sommer (parkdress) og vinterdress.. Hun har aldri blitt blaut eller noe i de.. (Rogaland)
mastermind Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 babymodellen til reflex er kjempegod! snuppa fikk en sånn når hun var 1 år (86) og brukte den til i høst når hun var 2,5. ikke så lang ho mi da... kommer til å kjøpe reflex i år også, 98(stort...) men usikker på om jeg kjøper vid eller smal siden hun er 3 år... den hun har hatt viser ikke at den er brukt til tross for to år i barnehage. hun elsker dressen (fiskedressen sier hun - er fisker på ) og vil ikke ha noen ny...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 De siste to årene har jeg kjøpt Reflex foret regndress til eldstejenta. Kjøper for å ha den på høsten, og den passer fint til våren også. Vi bor på Østlandet og det blir vått og møkkete ute nå når snøen smelter, så da er den super. Synes det er kjekt å slippe og ha så mye klær under, det må man med vanlig, tynn parkdress. Barnehagen har vist seg eksepsjonelt dårlig til å kle ungene riktig, så da er en fort dress tryggest, ellers risikerer vi 5 lag under ytterklærne...
Gjest To små gull♥ Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Jeg har ikke vært så fornøyd med reflex sine, de tåler lite vann. Her er det reima eller ticket to heaven som gjelder. Har kjøpt de modellene med strikk i livet fra min var 2 år, syntes de sitter best.
LilleBanan blir storebror Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 Veldig fornøyd med ticket sin dress. Nå har vi kjøpt skogstad og er spent på hvordan den er. Eneste jeg har funnet med farge som kan brukes til både gutt og jente da lillesøster ska arve etter storebror. Ofte er dressene knallrosa eller turkisblåe. Hva med grønne eller brune liksom.... nesten så man skulle tro det er med overlegg fra produsent for at vi med forskjellig kjønn på barna skal måtte kjøpe nye dresser he he Missforstå meg rett her altså, tuppa bruker masse blått etter storebror men mange av dressene er skikkelig guttete så nå når lillemor er her og jeg vet at det mest økonomiske er å arve så blir det til at jeg leter etter kjønsnøytralt i dyre plagg og det er det ikke mye av. En smue avsporing
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #8 Skrevet 4. april 2011 Vinterdressen hans er med avtagbart fôr,så blir nok med det tenker jeg.. Men tror nok jeg skal spraye over den med impregnering!! Utenom det holder det i massevis med regntøyet her hvor det nå er veldig bløtt pga snøsmelting!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. april 2011 #9 Skrevet 4. april 2011 Reimatec her, både vår/ høstdress og vinterdress, hvert år- skuffer aldri! Jenta mi BADER i sølepytter om dagen, og hun er alltid knusktørr inni! Fikk faktisk kommentar fra en av de bhg-ansatte her om dagen om at hun var så imponert over dressen til jenta vår=)
Squirrel79 Skrevet 5. april 2011 #10 Skrevet 5. april 2011 Vi har hatt Reimatec vinterdress og også en fra Name It. veldig fornøyd med begge to når det gjelder både varme og vanntetthet. Mini på 2 har lekt mye i søla med de dressene. Nå har vi nettopp begynt å bruke Reflex sin hele regndress med for. Den og er jeg superfornøyd med så langt! I helgen var vi i Frognerparken og han lå og badet i en kjempestor søledam i over en time, og han var kun våt rundt den ene ankelen hvor det hadde kommet vann mellom Timberland Gore Tex skoene og strikken rundt ankelen på dressen.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2011 #11 Skrevet 5. april 2011 SÅ ENIG, LilleBanan blir storebror!!! Forsøkte å kjøpe litt kjønnsnøytrale klær til gutten da han var liten, både mtp en mulig lillesøster men også fordi det er fint med andre enn blå klær til gutta.... og nå som jenta har kommet, prøver vi enda hardere å få tak i kjønnsnøytralt... med lite hell... gjelder alt fra bodyer til ullklær og ytterklær egentlig! Jeje... gutten vår har faktsik en rød og svart dress nå da, tante spurte pent om å få kjøpe den i julegave- var visst på tilbud, og kun i rødt... hehe... går bra det da... og jenta her bruker også masse blått etter broren, trøster meg med at det tross alt er bedre å kle jenter i blått enn å kle gutter i rosa... hehe... Men irriterende det med fargene ja, spesielt på dyre plagg...kjøper heller et dyrt plagg som kan arves istedet for et billig et som førstemann sliter ut slik at jeg kan kjøpe "riktige" farger til henne.. vel, derfor ble det rød regndress til gutten i år, så jeg ikke går på veggene pga alt det blå om et år eller to.. hihi... Litt mere avsporing altså her....sorry men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå