villevilla Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Helt siden innsettingen har det stikket og prikket i magen og ryggen.. I går og i dag kjenner jeg at det på en måte verker nedover høyre foten.. Puppene er hovnet skikkelig opp og er fulle av kuler, vonde som FÅ!! Magen har vært skikkelig oppblåst, men heldigvis litt bedre nå. Kan sove hele dagen, men vet at det kan være en bivirkning av den medisinen jeg tar. Jeg er bare på rugedag 5, og blir gal av å vente he he:) Kjenner meg helt forvirret og overanalyserer hvert et stikk og prikk å håper inderlig at det ikke betyr at mensen er i vente... Må liksom bare få det ut en plass siden vi har valgt å holde dette hemmelig.. Hvordan er det med dere andre rugere? Hvordan kjennes det ut hos dere?
Phoenix1 Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Hei på deg. E på rugedag 11 i dag...fikk satt inn et fryse-egg den 15. mars og skal etter planen teste tirsdag i neste uke. Fikk satt inn i naturlig syklus, så har ikke gått på noen medisiner. Bruker crinone etter innsetting. Har hatt mensmurringer siden onsdagen, men mensen har ikke kommet enda, men det føles jo som om den e like rundt hjørnet hele tiden...like spennende hver gang jeg skal på toalettet... :-/ Vondt nede i korsryggen, murringer i magen, ømme pupper, trøtt....va sikker på jeg hadde fått urinveisinf. også her om dagen. Va på legekontoret og testa meg og, men urinprøven va helt fin. Men det klør og svir nedentil... Vet du om crinone kan utsette mensen forresten...? Kjenner den forrvirra følelsen din ja...blir jo helt tullerusk av dette her jo..går å kjenner etter tegn hele tiden... Får prøve å fylle de siste dagene før test med et eller anna så de går liiitt fortere. God lørdag til deg!
Heeii123 Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 føler med dere, nesten samme har jeg det. er på rugedag 10, og oppdaget litt blod i trusa istad:( regner med at det ikke blir noe baby nå på meg da:( har ikke tid til å tenke over det,for er så mye som skal gjøres i dag...... men lykke til alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå