Marsipanmor Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Jeg bare hørte ei i dag som gir vann til sin baby på 4 mndr... Jeg gjør ikke det, gjør dere?? I såfall hvorfor? Hvor mye og når?
Gjest Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Ja jeg gjorde det fra hun var 2 mnd. Kokt vann, med litt maltekstrakt. Mest fordi det var så utrolig varmt og hun hadde endel magesmerter. Men hun har fått vann fast siden 6 mnd. Og hun elsker vann!!! 9 mnd er stoltheten min blitt
Marsipanmor Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2011 jeg tenker at vann vil være naturlig å gi etterhvert.. trodde ikke det var vanlig å gi det så tidlig.. føler jeg er skikkelig grønn på slikt..! hehe
<3guttemamma<3 Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Jeg begynte å gi vann når mini var 6 måneder. Gadd ikke det styret med kokingen:) Og så synes jeg det ikke smaker noe godt med kokt vann selv. Og nå er han 7 måneder og drikker mye vann:)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Her har vi begynt å gi vann fra ca 2 uker. Kokt selvfølgelig og lunkent.
Gjest Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Det eneste vesla mi nekter å ta imot, er vann Så hun får "saft", vann blandet med litt babyjus (nestle eple og fersken jus på glass) sammen med kveldsmaten. Skal begynne å gi henne det en gang på dagen også, og grunnen er rett og slett at bleiene hennes ikke er like tunge lenger! Hun trenger mer væske, så da får hun det Hun blir 6 mnd om 1 uke og 3 dager, og har fått denne saften siden rett før hun ble 5 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå