BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Hvordan fikser dere senga for aa ligge mer behagelig? Sover enda godt, men merker det begynner aa bli litt kavsomt med magen naa... Noen smarte triks for aa ligge bedre?
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 jeg har mange puter rundt meg, så putter jeg dem der jeg trenger dem, hehe. En mellom beina, en under en voksende mage etc
herliggravidigjen Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Bruk ammepute. Hold den i armene og mellom bena
Nagilimia Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Ja, jeg savner ammeputa mi fra forrigegang. Nå har jeg en ekstra dyne som jeg har mellom beina og holder rundt. + at jeg har lagt 2 puter under den tykkeste madrassen så jeg ligger i oppoverbakke.
happybaby&mamma Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 jeg fant en veldig god stilling etter at samboer var på kurs i 3 dager nå.. da brukte jeg hans dyne bak ryggen så jeg kunne ligge litt sånn halveis på ryggen, med masse puter mellom beina Det var en god stiling
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Silkelaken på vranga slik at de glatte sidene er mot hverandre. Ligg på dette,så blir d mye lettere å snu seg.. Blir jo litt knorv i løpa natta,men jeg er oppe flere ganger på toalettet,så da retter jeg lakenet med det samme. Lurt å skåne bekkenet gjennom hele dagen,slik at du ikke er utslitt når natta kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå