pitt-pott-nøtt Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Var innom hos føden i dag da jeg hadde så høyt BT. De tok en ctg registrering og der sa jordmor at jeg hadde noen rier og om jeg merket dem... Jeg merket jeg hadde sammentrekninger, men ikke noe vonde. Nå i kveld har jeg hatt mange kynnere som har blitt litt mer regelmessige. De varer i ca 45 sekund-1min og kommer hver 4-5 min. Har hatt det i 1 time nå. Hva tror dere det er? Er jo litt tidlig da jeg kun er 34 + 4.
flypapir Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Ett tips det var mye snakk om her inne sist jeg var gravid (og som jeg brukte selv) for å finne ut om det var rier eller kynnere er å ta seg en god og varm dusj. Gir sammentrekningene seg da er det kynnere, men fortsetter de/blir de verre er det rier. Lykke til!
Sessan <3 apriljente Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Ring føden, er du usikker så er det bedre å høre en gang for mye enn en gang for lite. Jeg hadde gjort det! Lykke til
april2011mamma Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 jeg hadde akkurat det samme som deg når jeg var i uke 35..... hadde kynnere i 6 timer i strekk!! med 4-6 min imellom..... de gav seg ikke ettr en laaaang dusj så ringte føden...... de bad meg komme siden jeg hadde så vondt.... men da hadde de holdt på i 6 timer så dabbet av når jeg kom til sykehuset....... så det var vel modning+ stress tenker jeg... de påvirket ikke modningen som de kunne se da ihvertfall:) dessverre...hehe ........ men alltid greit å ringe å høre med de, de gir deg uansett råd om hva du bør gjøre, råd som ingen her inne kan gi deg.. tvi tvi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå