Gå til innhold

tfk twinner twist 2008-bruksanvisning

Lykkelig@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Det går an å ta av trekket ja. For å sette inn bagene må du ha noen adaptor-stenger som festes i karosseriet. Hørte på Barnas hus at karosseriet ikke har forandret seg nevneverdig på flere år så nye bager (til duo-modellen) skal gå på den gamle modellen også.

Her er en link til montering av bager: http://www.youtube.com/user/trendsforkids#p/c/0/JxTF7UfA3fk

Mangler du adaptorstengen kan du få et sett fra meg (jeg fikk med to sett da jeg kjøpte bagene).

Har ikke prøvd å montere bagene i min vogn ennå, har bare brukt den som søskenvogn fram til nå, men trenger den som tvillingvogn fra høsten av.

Takk for svar!!jeg mangler adapterstenger og bruksanvisning om du har det også!! jeg sier hjertelig tusen takk for stenger- skal kanskje til tr.heim i løpet av uka og da tenkte jeg at de på barnas hus så de kunne få se på det. Da kan jeg evt sende deg min adresse for at du kan sende meg stengene om du ikke bor i nærheten av tr.heim eller lillehammer/bærum?

Takk!!

Annonse

Nå skjønner jeg hva du mente med bare to klipsfester på undersiden av bagen. Tittet litt nærmere på bagene mine da jeg kom hjem og på den ene er det jommen meg bare to fester (den andre har 2 x 2 fester og det var den jeg hadde sett på...). Får forske litt på hvordan jeg skal feste den siste bagen til stangen, men tror det skal gå på et vis. Har heldigvis litt tid på meg til jeg trenger dem.

Om du ikke kan bruke stenger så kan du sikkert ta av kalosjen på sportsdelen og ha bagene i setet (som i en kombivogn).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...