Gå til innhold

mtp, kan du se om jeg har cølliaki?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har hatt mye mageplager oppgjennom årene. Tenkte å høre med legen om han kan sende meg på gastroskopi for å se om jeg har cølliaki. Ser du om de event finner ut av det? Jeg skal ha en praktisk fagprøve den 11.04. Vil jeg bestå den eller må jeg ta den opp igjen?

Jeg er født 27.11.73. Håper du kan se på meg :)

klem :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du veldig masse luft i magen?

ja får opp at du består den med glans :)

om du har cølliaki er veldig vanskelig for me si.... da vi kan få inn noe helt annet ut i fra hvem som spår og ser og hva vi får inn.... Men får opp luft smerter hos deg og kan virke som du har gangsperr i magen? stemmer dette?

Skrevet

Hei igjen :) Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg. Det stemmer som du sier at jeg har veldig mye luftsmerter i magen og mye mageknip. Noen ganger er det vanskelig å skulle reise seg opp om jeg sitter pga smertene. Særlig skjer dette etter lunsj. Du er kjemepeflink som greier å ta inn dette :) Kan du se om jeg får tilbud om ny jobb i annen bransje enn hvor jeg jobber i dag? Event hvilke måned og år?

Tusen takk :)

Skrevet

hei jeg får opp at du har det såkaldte nervøst tarm. ikke cøliaki :)

Skrevet

kanjse til høsten kommer det noe som har med jobb å gjøre, men vet ike helt hva...

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger :) Legen sa en gang at jeg slet med "irritabel tarm" og stressmage, men han foretok ikke andre undersøkelser. Så det er det jeg ønsker, å få tatt en skikkelig sjekk av magen og tarmer for jeg har slitt med magen i ganske mange år. Får dere fremdeles opp at hovedkonklusjonen blir "irritabel tarm" om jeg får en skikkelig undersøkelse? Når det gjelder jobb, blir det spennende å se om det dukker opp en jobb til høsten som kan være interessant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...