Gå til innhold

Lilleloppa har begynt å åle seg fremover allerede=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ble 6 mnd gammel nå i starten av uka, og siden storesøstern ikke begynte å åle før hun var 8,5 mnd, så ble jeg litt overrasket kan man si;) Men hun er voooldsomt nysgjerrig da, og skal kjenne på og studere absolutt alt hun kommer over, og sånn var ikke størstejenta- så kanskje det er derfor? Hvis en leke spretter unna eller ligger for langt borte, ofrer hun "alt" og jobber seg bortover gulvet for å få tak i den, studere og undersøke. Skikkelig nysgjerrigper med andre ord, hva med deres "ålere"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt, det er så greit når de klarer å komme seg til leken som hele tiden spretter unna. minsten her drar seg fremmover på gulvet også:) begynte for ca 1 uke siden, han var da 7mnd og nesten 1 uke. nå kommer han seg frem i den farten :) han har prøvd lenge så han er fornøyd nå. han er også slik som din, han drar i alt han finner, skuffer, ledninger,skap og skal smake på alt dette :P hehe. eldste begynte når hun var ca 6 1/2mnd så jeg ventet på det nå..

Skrevet

Åhh, det var tidlig! Flinke gutten:)

Mi begynte å åle da hun var litt over 7 måneder

Skrevet

Her er snuppa 5,5 Mnd gammel og kommer seg rundt i hele stua. Spent på når hun kommer til å krabbe,er oppe på alle 4 og gynger:) Storebror var like tidlig ute. Skulle helst hatt babyen min litt lenger da dette er sistemann,men neida... He he

Skrevet

Så artig!! Gøy når de blir så mobile, samtidig som det er litt trist for at de ikke er babyer lenger!

Vesla mi nærmer seg 6 mnd med stormskritt, og har krøpet stua på tvers siden hun var 5.5 mnd :P Blir spennende å se når hun løser krabbekoden ja! og sittekoden så klart, hun er ekstrem på å ta situps nå i allefall, så hun trener seg opp

Skrevet

Ja,artig når de blir så mobile:) Men samtidig litt vemodig for det er liksom ingen baby lenger... Føler meg utrolig priveligert som har fått opplevd denne utviklingen hele 3 ganger:) Nyter dagene:)

Skrevet

oooii, da er hun tidlig ute ja, hvis hun allerede står på alle fire og gynger!! Her har jeg heller ingen hast, jeg vil også helst beholde lille babyen min lengst mulig, men men ikke så mye å gjøre med akkurat, kan jo ikke hindre henne i å åle seg rundt nå heller :P

Skrevet

Er kanskje tidlig,ikke vet jeg. He he Men kan jo ta laaaang tid før hun knekker krabbekoden da:) Nei,kan ikke hindre jenta di i å åle. Er så morsomt å se når de åler,og så utrolig fort det går når de har fått skikkelig teken! He he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...