Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Jeg kjøpte for noen år siden en slik aircondition du kan ha stående på gulvet. Var nedsatt fra 1000,- til 500,- . Var skikkelig varmeperiode og gledet meg veldig til å kunne sove om natten uten å renne bort. Våknet dagen etter og følte at jeg hadde sovet i en dampkoker. Det var slik at det skulle fylles kaldt vann også legges i fryste kjøleelementer, dette skulle gjøres at det blåste kald luft. Saken var at kjøleelementene tinte og vannet ble lunket på no time. 500 spenn rett på fyllinga rett og slett. Ellers så har jeg vel som alle endre en del mindre smart klesinnkjøp:)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 En dings fra TV-Shop som skulle være så fantastisk til å trene magemusklene. Aldri kjøpt noe fra TV-Shop igjen, dette er vel 13 år siden.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Divacup'en! Kjøpe den for dem som har født, selvom jeg er langt under 25 år. Den var svæær! Kjøpte den for 2,5 år siden, men har ikke hatt mensen etter at jeg kjøpte den. (Så, den var kaanske ikke så dum å kjøpe likevel?) Ellers kjøper jeg stadig vekk SUNNE matvarer som jeg skal ha til snacks når jeg kommer hjem igjen fra butikken - men da er jeg jo allerede mett etter den ene sjokoladen jeg bare måtte spise i bilen på vei hjem... Går alltid på den smellen, og det blir kun kastet sunn mat her, aldri usunn!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Vi kjøpte en askesuger, til å feste på støvsugeren for noen år siden... Den står fremdeles i eska med plast på... Og klær,ja..huff..
Mor Løvehjerte Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Leksikon. Kjøpt for 11 000 kroner på døra, kun iført håndkle. 1000 kroner spart liksom... *dunker huet hardt i veggen* Hva gjør man ikke for å bli kvitt dørselgere liksom?? :-S
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Leksikon?! Hehehe, trodde ikke folk hadde kjøpt leksikon i de siste 15 årene pga internett? Og det kostet vel ikke 11 000,- for over 15 år siden? Off:P
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #8 Skrevet 25. mars 2011 Masse klær jeg aldri bruker når det kommer til stykket, men sikker noen andre som er glad for å få helt nye klær. Listene på soverommet som jeg absolutt sulle ha, men som viste seg å ikke passe med det jeg hadde tenkt likevel. De er nå revet ned og nye på tur opp. Div. kjøkken ting. Som jeg ikke bruker( gir de bort til frivillighessentralen så noen får vel nytte for det) For mye klær til ungene. En bil nr.2 som jeg ikke trenger likevel som bare står på parkeringsplassen. har enda ikke skiftet til vinterdekk og heller ikke fått på de nye klistremerkene jeg fikk i fjor. Den blir solgt bare snøen rundt den smelter. Feil sofabord ble for lite så måtte kjøpe nytt etter noen mnd. Og sikkert mer.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #9 Skrevet 25. mars 2011 I tillegg til 70 % av all cosmetikk jeg kjøper må dette være noe av det dummeste jeg har kjøpt; - Et fjerstyrt helikopter til 300 kr...(ødelagt etter 2 min) - Ny vedovn til 29 000kr (for fire år siden, brukt 3 ganger....) - ALT fra netthandelen....Huff det der orker jeg ikke tenke på en gang... - Ski til å feste på sparkesykkelen (hjulet var jo rusta fast, så det gikk ikke) - sykkel til guttungen (som ble for liten på 4 mnd....) and the list goes on and on and on
Mor Løvehjerte Skrevet 25. mars 2011 #10 Skrevet 25. mars 2011 Jepp, leksikon! Skinninnbundet! Innmari fint og alt det der, men totalt waste! Det verste er at moder'n har samme leksikonet, bare et par år eldre utgave. Så den dagen hun dør, sitter jeg her med to fulle leksikon, enebarn som jeg er. Det er en ting vi pleier å le av i min familie. "Har dere hørt da Mor Løvehjerte kjøpte leksikon..?" *flau*
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #11 Skrevet 25. mars 2011 Jeg har kjøpt et slikt saunabelte som skal svette vekk fettet. Haha. For det første så fungerer jo ikke slike ting, for det andre har jeg ikke mye fett. Men mente jo det når jeg var 17-18.
Gjest Skrevet 25. mars 2011 #12 Skrevet 25. mars 2011 Har en merkelig tendens til å kjøpe rekesalat. Jeg har aldri likt rekesalat...
Himmel og hav Skrevet 25. mars 2011 #13 Skrevet 25. mars 2011 Elektrisk grill. I borettslaget vi bodde var det den eneste grilltypen som var tillatt, og mannen på elkjøp overbeviste meg om at den ville være glimrende til småmat som pølser og koteletter, og at den var n"nesten like god som en gassgrill"... Joda...det tok en time å grille lammekoteletter på dem, og en halvtime å få grillpølser gjennomvarme. Ubrukelig søppel! Nå bor vi heldigvis en plass hvor vi kan ha stoooor gassgrill som jeg lager mat på fra mai til september :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #14 Skrevet 25. mars 2011 Kjøper mye idiotisk kjøkkenutstyr. Ismaskin. Må vite det dagen i forveien at jeg har lyst å lage is, må da fryse bollen 24 timer. Isbitknusermaskin. Trodde jeg kjøpte maskin å lage isbiter med kjapp, men den knuser dem bare Tupperware, har ca 1 million deler og bruker alltid de samme 20. Men klarer ikke motstå fristelsen Silikonbakeformer. Brukt 1-2 ganger, så tilbake til metall. Klær som ikke passer, sko som er ubekvem etter 15 minutter kunne fortsette listen...
Papegøyeblomst Skrevet 25. mars 2011 #15 Skrevet 25. mars 2011 Jeg kjøpte denne til min bror nå til sist jul: www.snazzynapper.com Jeg trodde først det var en sånn parodi, men da det gikk opp for meg at det var et faktisk produkt, MÅTTE jeg kjøpe den... Altså, jeg og broren min har en egen greie med å kjøpe "alternative" ting til hverandre... Ellers har jeg kjøpt mye fjas fra Ebay - nå sist noen "slankepiller" - haha for noe junk!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #16 Skrevet 25. mars 2011 Mange "brukbare" innkjøp dere har fortatt skjønner jeg. Men må bare få sagt at innkjøpene til Vinterflickan topper listen, selv om det ikke er det dyreste innkjøpet. Rekesalat er liksom ikke noe man kan donere til fretex heller. He he he........
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #17 Skrevet 25. mars 2011 Jeg skulle kjøpe feriegave til min storebror npr jeg var 13år. Jeg fant en stringtruse som lignet en elefant der du skulle putte tissen i snabelen, den var i turkis silke og jeg synes den var kjempe morsom, og tenkte min bror også kom til å like den. Han ble KNALLRØD når jeg ga den til han foran foreldrene mine, de ble også rare i fjeset, tror pappa sleit med å ikke knekke sammen i latter. JEG for min del kunne ikke skjønne hvorfor han ikke gikk og tok den på så vi fikk se!!!! HELT alvorlig. Jeg ha jo skjønt i ettertid at det er slikt de selger på kondomeri og morobutikker som usmakelige gaver...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #18 Skrevet 25. mars 2011 Har Kjøpt sånn fuktighetskrem som skulle stramme inn magen, funket ikke. Har Kjøpt krem mot strekkmerker, funket ikke. Har kjøpt abtronix belte for å stramme inn hengemagen, var grusomt vondt, holdt rett og slett ikke ut. Så den ga jeg bort til min veldig veldig tynne søster som ville så gjerne ha magemuskler, haha. Har en tendens til å kjøpe inn pålegg som til slutt går i søpla, spessielt kremoster og italiensk salat. Jeg hører så ofte om ost, kjeks og vin kvelder som er så koslig, romantisk og godt, men verken min mann eller jeg er glad i vin og kjeks. (jeg er faktisk avholdsmenneske) Kjøper en haug med tynnstrømpebukser, men ender alltid opp med tights for det er mest behagelig. Bruker å kjøpe klær på tilbud eller når det er posesalg uten å prøve de først, for det er jo så billig. Så når jeg kommer hjem så er det kun et eller to plagg som til nød jeg liker. Har 6 bukser liggende i skapet etter et poseslag for 1,5 år siden med prislappen på siden de var for trange rundt livet. Har tidligere kjøpt en del vesker, de ligger i boden så og si ubrukt, hater å bruke veske! Men jeg vil gjerne være fjong og fin som alle andre damer som farter rundt med veskene sine.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #19 Skrevet 25. mars 2011 Hahahahhaha, en soveburka faktisk! Utrolig teit produkt!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #20 Skrevet 25. mars 2011 Jeg kjøpte krem som skulle øke brystomfanget. Jøss så lettlurt jeg var. Ville så gjerne tro på at det skulle virke.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #21 Skrevet 25. mars 2011 Da jeg gikk på ungdomsskolen, fikk jeg mamma til å kjøpe en sånn strikk man fester rundt skuldrene med en bred strikk på ryggen, for å rette opp holdningen. Samtidig fikk jeg henne til å kjøpe "den usynlige bh" til meg, sånne tape man fester under puppen. Vel.... for det første mistet jeg førligheten i armene etter ca 15 minutter med holdningsendrings-strikken, og de tapene gjorde de små puppene mine kjempesmale, sett ovenifra. Alt dette ble kjøpt gjennom ett sånt Nytt og nyttig-blad. Vi har alle ledd mye av disse kjøpene i etterkant.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #22 Skrevet 25. mars 2011 Jeg signerer netthandelen, så utrolig mye drit man får kjøpt og tror man har gjort en steikanes godt kjøp Jeg endte opp med et servise jeg ikke har bruk for, kjøkkenutstyr av dårligste kvalitet, kakeformer (de var gjeve) samt en klokke der jeg måtte betale urmaker like mye som klokka for å få satt i det j&%a batteriet som fulgte med..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #23 Skrevet 25. mars 2011 Kjøpte noe fra et postordreblad, og i tillegg krysset jeg av for noen Vær-ugler som hadde noe glitter på vingene. Uglene skulle være blå når det var sol, og rosa når det var regn (eller omvendt). Etter noen år falt glitteret av, men uglene var forsåvidt fine de.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #24 Skrevet 26. mars 2011 Svømmeføtter fra netthandelen lammeskinn fra nøstebarn (luktet helt grusomt og kostet flesk)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #25 Skrevet 26. mars 2011 2157 Kjøpte du det hellikopteret på netthandelen.no ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå