Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legges deres små på 16 måneder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La henne rundt 18.45-19.00.

Skrevet

Vi legger han 7 hver kveld. Da er han trøtt som en sokk...

Skrevet

Her er det sengetid ca. kl 19. og da har han vanligvis sovet i 3 timer i barnehagen også. Hvor lenge sover deres barn på dagen?

Skrevet

Som regel 1.5 time dagsoving her. Våkner rundt 7 - 7.30

Skrevet

19.30. Sover 10-11 timer og 1,5 timer på dagtid.

Skrevet

Duppen på dagtid varierer veldig, men gjennomsnitt 1.5 time tenker jeg. Legger henne sånn 18.30 -19.00 på kvelden, sovner med en gang. Hun sover hele natten og våkner et sted mellom 6 og 7 på mårra.

Skrevet

Han sover fra 19.30 til ca 07.30. Sover mellom 1 og 2 timer på dagtid.

Skrevet

minie min har fått forandringer i sovinga si etter 15 mnd vaksina. sov mye bedre før. andre som har opplevd d?????

legger han kl 19. og da står han opp alt fra halv 5 til kvart på 7. og sover ca 1,5 t på dagen.

probleme e at han har begynt å vokne så mye både på kveld og kan høre han om natta og tidlig morgen. og har begynt å vokne som oftest halv time til en time tidligere på morran. og tar litt lengre tid å sovne om kvelden.

dette oppsto etter han fikk vaksina for en mnd siden.

de i barnehagen har også begynt å snakke om sovinga hass. han blir jo stuptrøtt kl 10-11 og skal da ha soving kl 12. han har da sovna midt i matmåltid og utetida.

Skrevet

Gutten min på 16 mnd legger seg klokken 20 og våkner som regel mellom 09-9.30. Også sover han fra 1300-1530. Ganske faste rutiner. Tror egentlig han sover endel for alderen og det har han alltid gjort.

Skrevet

Legger seg alt ifra 18-19 (alt etter hvor trøtt hun er), står opp mellom 7-8 og har en dupp på 1,5-2 timer på dagtid..:) (hun er 18 mnd)

Skrevet

Min snupp legger seg kl 18 hver dag og sover til rundt 7 om morgenen.

Skrevet

Hun legger seg 19.00, 0g har gjort det siden hun var 6 mnd. :) Sover til 07.00, og sover én lur i løpet av dagen. 1,5 - 2 timer.

Skrevet

Sover 2-3 t på formiddag + 1 t ca ettermiddag. Trenger mye søvn den lille karen min. :-)

Skrevet

Vesla på 16mnd legges kl 1930 og står opp kl 0500 hver bidige dag.

Sover ca 1,5-2,5 på dagtid.

Ca 11t i døgnet.

Skrevet

snart 19 mnd.

legger seg 1930 og sover til 0630-0745

sover max 1 time i bhg ellers sover han ikke på nattan.

Skrevet

Begge mine legger seg 18.45 og sover til ca 8.30 (pluss minus en halvtime).

Vi har stort sett sluttet med dagsoving.

Skrevet

De er forresten 21 mndr, men vi har hatt samme leggetid i over ett år.

Skrevet

Snart 1,5 år: legger seg ca klokken 19 +-. :) Våkner somregel et sted mellom klokken 0430-0700. Men vi ammer så står ikke opp så tidlig om vi ikke må:)

Skrevet

Ca 20.30 (samme som nå når han er 2 år 4 mnd). Han trenger ikke stå opp til noen bestemt tid og sov da til ca 10-11.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...