Gå til innhold

Slipper litt jubel løs! Det er lov!!

Anbefalte innlegg

Jeg kom akkurat på at jeg ikke har hørt noe fra legen ang prøvene eg tok sist fredag og jeg regner med at de har fått svar på det i løpet av en uke?? spes tenker jeg på hcg nivået. Jeg har jo vært så bekymret i det siste etter alle MA, men nå lar jeg lyset skinne gjennom denne kvalmen! På mandag er vi i uke 12! Det er helt uvirkelig!!

OG vi fikk time til ultralyden i posten i dag, 13.05. er dagen :) Mye lenger frem enn jeg hadde tenkt, men men.. :D

En positiv bølge skylte over meg og jeg fikk så lyst å dele :D

Selv om ikke kvalmen har sluppet taket, men jeg er jo sykemeldt så det er ikke så gale.. :D

God helg jenter!

Hold motet oppe!

Fortsetter under...

Såååå bra :) vi trenger litt glede her inne etter alt det negative som har skjedd i det siste... Håper å få hoppe over til 2.tri sammen med deg på mandag, og at vi får de positive opplevelsene midt oppi alt det triste... :)

Ha en fantastisk fin og positiv fredagskveld :) håper å kunne følge deg inn i andre tri fra mandag og heeeelt til oktober :)

jippii:):) Jeg følger nok etter til 2. trimester en uke etter dere:) Da tror jeg tiden går mye fortere også, når vi endelig kan være mer åpen om graviditeten:) Gleder meg:D:D

Blir glad av å se sånne positive innlegg:) Det smitter over på meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...