<3tobarnsmor<3 Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Jeg og min sambo har lyst til å ta med barna på noe morro. Men vi vet ikke riktig hva vi skal ta dem med på. Vi bor like utenfor Trondheim, så hvis det er noen som vet av fine aktiviteter vi kan ta med barna på så gjerne svar på dette inlegget. Har ei jente på 2 år og 6 mnd, og en liten gutt på 7 mnd
Gjest Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Zitrus Lekeland på Solsiden og Pirbadet er det jeg kommer på i farta
Glad tobarnsmamma Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Tar gjerne imot tips her også, selv om vi bor i en annen kant av landet. Hva med å dra til et badebasseng? Lekeland? Gå tur til en lekeplass, eller beslke en gård og se på dyrene?
<3tobarnsmor<3 Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2011 Ja vi har veldig lyst til å ta med barna på en gård slik at de kan få se på dyrene, eller et ridesenter eller no der de kan hilse på hestene å kanskje få ri på de. Men hvordan kan jeg finne de som driver med dette da? Kan jo ikke bare ringe til noen som har en gård å spørre om å få se på dyra lissom Vi har prøvd Metro lekeland på Tiller. Det var kjempe morro, skal dit flere ganger. Men må ha litt variasjon.
Gjest Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Nei, det ble jo feil Den ligger jo på østlandet....hehe
Gjest Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Denne var det jeg skulle legge ved http://www.gulhuset.com/voll/
<3tobarnsmor<3 Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2011 Å tusen takk, nå ble jeg skikkelig glad Da vet jeg hva vi skal gjøre på søndag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå