<3tobarnsmor<3 Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Jeg og min sambo har lyst til å ta med barna på noe morro. Men vi vet ikke riktig hva vi skal ta dem med på. Vi bor like utenfor Trondheim, så hvis det er noen som vet av fine aktiviteter vi kan ta med barna på så gjerne svar på dette inlegget. Har ei jente på 2 år og 6 mnd, og en liten gutt på 7 mnd
Squirrel79 Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Jeg er lite kjent med Trondheim, men kan jo nevne hva vi finner på her i området. Jeg har en pode på 2 år og 2 mnd og vi bor to mil utenfor Oslo. Her er det et lekeland (Hopp i havet) midt i Oslo som vi har vært på en del ganger. Det er sånne softmatter, ballbinge, sklier etc der. Det er kjempestas. Ellers er det morro å dra på den store lekeplassen i frognerparken eller Sofienbergparken. I morgen skal vi på en konsert for barn på Parkteateret. Ellers har vi vært på Teknisk museum, leker mye ute rundt huset, båttur til øyene (Hovedøya etc), turer i marka. Vi har også vært et par ganger på besøksgården på Ekeberg og sett på dyrene. Der er det geiter, hester, ku, høner, griser, kaniner etc. Kjempestas!!! Håper det ga deg noen ideer selv om du ikke bor her i området.
Makko med to små gutter Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 - Vi drar av og til på et lekeland, -har vært mest på dette ved solsiden. - Åpen gård på moholt, det er i morgen, søndag 27 mars - Svømming er alltid populært. Men vi har funnet at det enkle ofte er det beste. Lek i nærområdet, -finne en ny lekeplass/barnehage, besøke noe barn i samme alder, dra ned til sjøen og "ploppe stein", gå på ski, lage bål og grille pølser etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå