Gå til innhold

Ordinær UL denne veka (veke18) :-)

Meg1972

Anbefalte innlegg

Eg var sjølvsagt spent før Ul - men alt var heldigvis slik det skulle vera i følge jordmor :-) Veldig godt å få ei bekrefting på at det er nokon i magen og at alt er normalt! Kjønn vil me venta med å vita til fødselen. Termin vart ikkje endra på UL, framleis 22. august.

Dette er min fyrste graviditet som har kome så langt. Kjenner ikkje liv enno, men magen byrjar å visa seg. Fortalte om graviditeten på jobb etter ultralyden. Eg trudde ingen visste om at eg er gravid (har berre fortalt det til sjefen og nokre få andre som eg stolar på ikkje har sagt noko) - men det hadde mange skjønt utan at eg har sagt noko! Dermed vart det inga bombe når eg fortalte det :-).

Me er veldig glad for å ha fått hjelp på fertilitetsklinikken med å laga dette mirakelet!

No satsar me på at alt held fram med å gå bra. Må setja meg inn i reglane for foreldrepengar, noko som ikkje er det enklaste, syns eg...

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med fin og vellykket ultralyd, det er verdens beste følelse når jordmor sier at alt ser fint ut! En STOOR milepæl for oss som har vært gjennom så mye for å komme dit!

Jeg klarte ikke å vente med å få vite kjønnet, synes likssom så mye annet er usikkert med min historie i bagasjen. Vi får ei jente rundt 19.mai, gleder oss stort! :o) Det er først nå de siste ukene fra uke 29-33 at jeg har kjent jevnlig liv, ble litt bekymret da det ikke kom så tydelige tegn fra magen, men dette er veldig individuelt virker det som!

Det er mye å sette seg inn i ja, med innkjøp av ulikt utstyr, søknader til NAV, arbeidsgiver, omsorgspermisjon ved fødsel for far etc. Men selv om det virker litt overveldene, finner man ut av det etterhvert! Lykke til videre, vi får holde hverandre oppdatert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...