Baloo ønsker to :) Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Kanskje stygt å si det slik, men jeg er sååååå redd for å skuffe omverdenen akkurat nå vi har mista en spire før, og følte da at jeg skuffa de rundt, det ble mye tårer og tristhet. Denne gangen har mamma nettopp vært gjennom en stor opperasjon, bestefar er syk, svigermor er helt på tuppa, og jeg er så redd for å måtte komme med dårlige nyheter jeg har hatt så mye smerter i magen denne gangen, helt fra el... Vi har sett et bankende hjerte i uke 7, men tar ikke det som noen garanti. Magesmertene kommer og går, uten at jeg har fått noen forklaring... Vi ønsker oss dette barnet mer enn alt, et høyst ønsket kjærlighetsbarn, vårt siste.... Og det siste min samboer fortjener er å miste enda en spire, han er verdens herligste, og fortjener all lykke han kan få så i min redsel spør jeg dere snille, kan dere se hva framtiden bringer for oss, og er det negativt det du ser sp si det - jeg vil bare være forberedt...
-mtp- Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 hei får opp mye tristhet rundt dere, men dette svangerskapet kommer til å gå bra.. venter dere en gutt? Får opp at magen din vokser slik den skal og da banker hjerte fint også
Baloo ønsker to :) Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2011 Tusen hjertlig takk for svar, det betyr mer enn du aner vi håper å gå lysere tider i vente nå ! Vet ikke kjønn enda, blir spennende å se etterhvert ha en strålende fredagskveld, og takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå