Gå til innhold

Tjente i fjor 602 000 kr som politi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske så bra det!!:) Men fy så mye jeg jobbet. Grunnlønna er jo så altfor dårlig.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg tjente 420000,- med overtid.

Hvor jobber du, HI?

Skrevet

Jeg tjener selv en halv million uten noen som helst overtid. Hadde ikke villet ha en jobb med dårlig lønn.

Skrevet

Dere er fader meg frekke. Dere jobber ikke akkurat i nordsjøen..haha

Er ikke alle som har så forbannet mye valg!

Skrevet

Dere er fader meg frekke.

Ikke alle som har så forbanna mye valg.

Og da må jeg si at Politiet tjener mye penger! Det er jammen forskjll på politiet i USA og Norge, de risikerer livet sitt for en luselønn!

Skrevet

Da må jeg si at Politiet tjener mye penger! Det er jammen forskjll på politiet i USA og Norge, de risikerer livet sitt for en luselønn!

Annonse

Skrevet

Hva er grunnlønnen da HI?Om man skal diskutere yrke/lønn så er det jo den som teller.

Skrevet

Jobber i Nordsjøen? Hva er det du snakker om?

Skrevet

Jeg har 340000,- i grunnlønn

19:20 : Hvorfor er vi frekke? Sammenlignet med USA tjener de fleste i Norge langt bedre. Og som de fleste andre så takker jeg ikke nei til den lønna jeg får. Jeg taker heller ikke nei til å jobbe overtid og jeg strekker meg langt for jobben min.

19:04

Skrevet

Tjente 689.000 som politi i fjor inkl overtid, er da operasjonsleder og har selvsagt høyere avlønning!

Skrevet

Jeg har 360 000 kr i grunnlønn. Jobber i Østfold.

Skrevet

Haha, DEN må du lenger utpå landet med...!!

Skrevet

Operasjoneleder er ingen fast stillingsbeskrivelse. Det er kun en arbeidstittel på den som leder nevnte operasjon. Det er som regel pob`er som kan være operasjonsleder, men også en pef eller en padv.

Annonse

Skrevet

Jeg tjente 665 000 som førskolelærer med egen barnehage, og ja rundt en 60 - 70 timer i uka med jobbing !!

Meeen grunnlønna er dårlig der, og lite mulighet for overtid!

Skrevet

I visse særorgan underlagt politietaten så er det jo faste operasjonsledere.

Kanskje annerledes i distriktene, men det eksisterer jo stillinger som fast op. leder...

Skrevet

Jeg finner det.....humoristisk at "kvinnelønnen" i norge må opp når grunnlønn for politi og sykepleier er lik. *fnis*

Politi er jo ikke ett kvinneyrke:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...