Lillemy36 Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 På sykehuset altså... De har bekkenmålet mitt fra forrige sv.skap. Gynekologen min sa at jeg ville bli søkt inn til den samtalen i uke 28 og jeg trodde helt sikkert det var i sv.uke 28, men så begynte tvilen og komme ettersom sykehuset ikke hadde fått inn noen henvisning... Han kan nå ikke mene kalenderuke 28, for det er jo bare innenfor 14 dager før termindato....?? Gyn kontoret var jo selvfølgelig stengt i dag så der var ikke no svar å få...
Multebæra Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Jeg skal i allefall inn i uke 30 for ny samtale og fastsettelse av keisersnittdato, da blir det tatt en UL i tillegg. Jeg sa at jeg kunne ringe inn selv og ordne med time når jeg nærmet meg uke 30. Jeg liker å ha kontroll Er lett å bli ''glemt'' når man hører til et stor sykehus. Du kan jo ta en tlf til sykehuset du skal på samtale til og høre med de når de vil at du skal komme inn.
Gjest Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 2 uker før termin er jo altfor sent da! Jeg skal til samtale med gynekolog i uke 26 ang KS, men d er samtidig med at jeg skal på kontroll på sykehuset (tvillinger). Synes d var greit tidspunkt. Man vet jo aldri når bebisene kommer, så jeg vil ha alt "klart":)
Nicolove Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Jeg skal i uke 36 i alle fall... . en i magen her!
Lillemy36 Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2011 Ja jeg får tro det er i sv.uke 28 ikke kalenderuke.... Sist sv.skap var jeg inne til bekkenmål og KS samtale 2 uker før termin og ble satt opp til snitt 5 dager før termin, men synes det er for tett opp til.... Dama i andre enden av tlf på Gyn poliklinikk på sykehuset viste ikke når jeg skulle vært inne.... Får ringe på mandag og skynde på de....
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Jeg ble spurt når jeg ville ha keisersnittsamtale og de foreslo i uke 32. Jeg synes det var altfor sent og hadde det i forrige uke (i min uke 25). Utrolig deilig å ha forutsigbarhet:) Bare ring og book time på mandag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå