Gå til innhold

Jeg er SÅ sulten ! Konstant !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er også konstant sulten på ett eller annet, men det du kan prøve er å ha med deg druer, epler, bananer eller annen frukt du liker og gå å knaske i deg det hele dagen :D Det gir deg energi, er friskt og det demper sulten en god del slik at du slipper å måtte ha med deg en matpakke på 15 skiver til jobb/skole :)

Jeg har det sånn at enten er jeg veldig kvalm og orker ingenting. Mye mat og drikke jeg bare ikke klarer... Ellers når jeg ikke et kvalm har jeg kjempe lyst på mat hele tiden. Så er litt sånn enten heller, kommer ann på hvilke dag det er. Idag feks er jeg kjempe kvalm :s

Annonse

Kjære ballerinaen_

Jeg har det på samme måte. Jeg er sulten heeele tiden.

Det eneste som fungerer er; ja! mat! hehehe..

Men prøver å begrense meg litt. Første gang jeg gikk gravid gikk jeg opp aaaltfor mye, andre gang gikk jeg opp sånn passe; og det har jeg tenkt til å gjøre nå også. Spis regelmessig, og ha alltid noe i veska; knekkebrød, yoghurt, litt mettende frukt, nøtter, etc. For den sulten er helt forferdelig; og jeg blir iallefall skikkelig uvel når jeg ikke får spise.

Våkner om natta og er kvalm av sult!

Skjønner at du ikke vil bli en hval; men vi er nå engang i den situasjonen at vi må lystre kroppen vår mest mulig.

Lykke til!! :)

Jeg er også sulten ofte og blir kvalm hvis jeg ikke får mat. Har vært nødt til å stå opp å spise et par ganger etter at jeg hadde lagt meg. På jobb spiser jeg frukt før og etter lunsj også har jeg ei pakke kjeks på lur, hvis jeg skulle bli akutt sulten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...