*tyren72* Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Hei jenter. Jeg hadde IKM i går men fremdeles ingen tegn til den, noen som ser hva som skjer? Jeg 160572 Han 080475
*tyren72* Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2011 Nei har ikke testet, vet ikke helt om jeg vil for regner med at jeg bare blir skuffet :-) men får jeg ikke TR til mandag så må jeg jo bare gjøre d.. Er d ingen som får opp noe på meg ? Kommer , kommer ikke - kommer , kommer ikke osv He He
-mtp- Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 får pp graviditet på meg, men er ikke i topp form i dag har du mange tester liggende? får opp at du komer til å bli posetiv om du tar en no.....
*tyren72* Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2011 Oy Hmm jeg har ingen tester hjemme så får se om jeg kjøper en i morgen... Ble litt nysgjerrig her nå.. Tusen tusen takk, skal gi deg svar så fort jeg har tatt test eller når tanta kommer... Krysser alt for at du har rett...
*tyren72* Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2011 Oy Hmm jeg har ingen tester hjemme så får se om jeg kjøper en i morgen... Ble litt nysgjerrig her nå.. Tusen tusen takk, skal gi deg svar så fort jeg har tatt test eller når tanta kommer... Krysser alt for at du har rett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå