Gå til innhold

Hva tenker dere?

En snupp - og en knert i magen

Anbefalte innlegg

Vi prøver nå på nr.2 Har holdt på i snart ett år (inkl. en MA i fjor), og vet at vi vil ha flere enn 2. Den eldste er nå 2,5 år, og jeg tenker at vi kommer til å begynne på nr. 3 gaske kjapt etter at jeg går ut i jobb etter nr. 2 (når enn det blir, men nå må det jo skje noe snart!), og så nr. 4 etter der igjen. Men da kommer jeg til å runde 38 når vi skal ha nr. 4.

Det er sikkert teit å tenke så langt frem, men jeg har alltid ønsket meg mange barn, men kom bare i gang litt sent (på grunn av feil mann og andre ting). Dere som har 3, 4 og 5 har dere vært litt eldre enn oss liksom unge i begynnelsen av 30-årene når de siste har kommet? Og har det vært vanskeligere da enn før?

Fortsetter under...

Hei! :-)

Jeg venter nr. 6 om ca 4 uker og har fått barn når jeg var: 28, 31, 35, 38, 41 og nå 43 år og det har ikke vært noen merkbar forskjell på svangerskapene! :-)

Nå har vi valgt å ikke ha barna så tett så vi har 3 - 4 år mellom hver unntatt nå denne gangen ;-)

Nå begynte vi prøvinga den mnd minsten fyllte 1 år og babyen satt på 1 forsøk, så du har så absolutt en stoor mulighet for å få mange barn du også! :-)

Lykke til og klem fra

• 3 uker senere...

du hørest ut som meg:)

husker eg satt gravid med nr 2 og hadde planer for nr 3 og nr 4:) nå er eg så heldig å ha 3 barn på 3,5 år:) en i året nesten! fikk komplikasjoner rundt 3 fødsel og håper det går greit å få flere barn...men er mest gald for å være i livet!

ingen selvfølge at det blir som en ønsker,men det er da lov å drømme ikke sant?

når det kommer til alder vil bare 10 prosent av alle damer på 35 år ikke kunne bli gravid:)

dersom du ønsker mangen barn og aller rede er over 30 ville eg bare latt det stå til. vert forsiktig de første 6 mnd etter fødsel, da dette er minimums annbefalt avstand mellom fødsel og ny graviditet og ellers droppet beskyttelse. etter eldre en blir etter vanskeligere er det jo. men sammtidig vart begge mine oldemødre mamma i en alder av 48 år:) og i dag har en jo så mye til å hjelpe seg også!

håper du får de barna du ønsker deg. det å ha søsken er gull verdt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...