Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var og sjekket eggposer på Aleris i dag, og jeg hadde da jaggu 6!! Pluss at min fsh var på 10!!?? Når jeg målte den for to år siden var den på 16!!

Kjenner at jeg er riiiiimelig avslappet med tanke på at jeg fikk ut kun ett egg sist gang ( på full pupp med puregon), så jeg har vel ikke det store håpet...men legen min sier jeg det ser fint ut han, pluss at han sa det så bedre ut enn de fleste som var hos han.....såååååå....vi krysser fingre:)

Forresten noen som har lyst til å fortelle om deres korte regime, antall eggposer før start, fsh osv??

Takknemlig for deling av tanker og erfaring:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143064743-da-er-jeg-i-gang-igjen-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei popstar!

Jeg har akkurat vært igjennom et kort regime for andre gang, og begge gangene har det endt på samme vis: Foliklene forsvant og forsøket måtte avbrytes. Trodde kanskje at det var tilfeldig den første gangen for et par år siden, men det var det altså ikke. Denne gangen var jeg riktig så optimistisk for jeg hadde nemlig 10 folikler på syklusdag 1 (ny personlig rekord!) og sist målte fsh var 8. 6 av de 10 foliklene begynte å utvikle seg, men så plutslig krympet de bare og forsvant:-( Så et godt utgangspunkt er på ingen måte noen garanti for fortsettelsen har jeg smertelig fått erfare.

Jeg har likevel tenkt å prøve en gang til, denne gangen med crash ivf (en mellomting mellom langt nog kort regime). Når jeg har hatt det regimet tidligere, har jeg alltid fått ut 2-4 egg. Kvaliteten har derimot vært elendig så hittil har jeg bare fått satt inn et usselt egg på alle forsøkene (som selvfølgelig endte negativt). Så skal man være realistisk, er det i grunnen på grensen til galskap å prøve igjen:-) Denne gangen har jeg imidlertid brukt måneder i forkant på å prøve alt av supplementer (og da mener jeg absolutt ALT!) for å se om noe kan hjelpe på kvaliteten. Jeg trenger å vite med meg selv at jeg har prøvd alle muligheter før jeg eventuelt går over på plan B. Men jeg innser jo at det nok skal mer enn et mirakel til dersom det skal lykkes. Jeg setter første sprøyte i morgen dersom alt ser bra ut hos gynekologen.

Masse lykke til med forsøket ditt! Krysser fingrene for at du finner gullegget ditt denne gangen!.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...