Gå til innhold

Gravid og urinveisinfeksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter misstanker om urinveisinfeksjon kontaktet jeg legen og fikk det bekreftet. Nå har jeg fått en kur som jeg skal ta men er fryktelig skeptisk til å ta slike kurer når man er gravid. Legen har jo skrevet det ut, så regner med at det er trygt å ta de. Er det flere som har hatt dette, og har dere tatt full kur eller sluttet når dere merker det gir seg?

Forresten! Jeg er 17 uker på vei, og har enda ikke kjent noe liv. Leser flere innlegg her inne om folk som kjenner liv helt nede i 12 uker. Er det veldig unormalt å ikke kjenne liv når man er 17 uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Dette har jeg faktisk peiling på :) hehe

Ja, du kan helt uten problem ta en penicillinkur som legen har skrevet ut til deg fordi om du er gravid. Legen din har skrevet ut en som kan tas for gravide. Jeg har hatt det flere ganger både i løpet av dette svangerskapet og det forrige. Har fått ulike kurer hver gang...alltid tilpasset meg som gravid :)

Så slapp av og ta dem slik at du blir kvitt UVIèn. For det fører i alle fall ingenting godt med seg ;)

Skrevet

Du må forresten ta kuren helt ut.. eller så kommer det plutselig i retur :)

Skrevet

Okei :-) Tusen takk for svar, nå slipper jeg ihvertfall å bekymre meg :) Da er det bare å sette igang og bli kvitt dette her!!

Skrevet

Jeg kjente ikke liv (spark) før i uke 22-23.... men hva som er normalt og ikke det er ikke lett å si...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...