Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Heia Lurer på om det er noen fra Bodø her? Eller noen som er i nærheten av Bodø? Vi skal forhåpentligis bli mamma'er i november. Jeg sier forhåpentligvis fordi dette er 4 gangen jeg er gravid og det har endt med 3 spontan aborter. Vi har nå hørt en bankende hjerte <3 men har fått beskjed om å legge lista lavt fordi jeg har fått et KJEMPE STORT blodansamling (hematom) i livmoren. Uansett, vi håper å komme i kontakt med noen fra Bodø/Nordland? Hilsen fra to vordende Mamma'er ;-)
funky Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Hei, jeg er fra bodø, men ikke homofil. Er gravid i uke 24 med kjæresten min, og gleder meg veldig. Bor ikke i bodø, bor utenfor fauske!
*stellapolaris* Skrevet 10. august 2011 #3 Skrevet 10. august 2011 Heihei! Lenge siden dette innlegget ble postet - går det bra med dere? Er dere fremdeles gravide? Vi bor litt lenger nord i fylket, men er stadigvekk innom Bodø. Venter en baby i februar, og syns det hadde vært flott å ha et lite nettverk av lesbiske mødre å utveksle erfaringer med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå