Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Jeg har testet etter eggløsning i snart en uke nå. Begynte tidlig for å være sikker på å ikke gå glipp av den. Testene har vært blendahvite hele tiden, men når jeg testa nå for en time siden var det en svak, svak strek. Jeg vet jo at eggløsningen ikke skjer før streken er like sterk som kontrollstreken, men jeg lurer på om noen vet hvor lang tid det kan ta før eggløsningen nå skjer? For nå har da tydeligvis kroppen min begynt å produsere hormonene som må til for å slippe løs et egg. Kan jeg forvente at EL skjer om 2 dager, eller 7 dager feks? Hvordan har det vært med dere? Vi skal ihvertfall begynne å legge inn aksjer i kveld.
katrineev Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 jeg testet fra 5 dager før forventet el og hadde litt utslag hver dag. på dag 5 så slo det ut og streken var sterkere enn kontrollstreken lykke til
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2011 Tusen takk! Da forventer jeg EL iløpet av en ukes tid ihvertfall. Hadde nesten håpet at det skulle drøye litt lenger sånn at jeg kanskje hadde rukket å få termin til årsskiftet. Det rekker jeg ikke med eggløsning iløpet av en uke. Da blir termin rundt jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå