MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Hei :-) Vil eg få flere barn? Evnt hvor mange og når? Vil vi flytte i år? Og kommer vi da til å leige hus eller kjøpe et? Og kommer eg til å få meg en bra jobb? Er født 27.08.81 På forhånd tusen takk! :-D
HOPE08 Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 får opp 2 barn til på deg, en neste år og en i år. får ikke opp flytting i år men neste år og kjøp av hus, ang jobb fikk jeg kanskje til svar
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2011 Takk for svar! Må nesten bli gravid snart eg da skal eg rekke å få en til i år
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2011 Har du lyst å se sånn generelt på meg?
HOPE08 Skrevet 3. april 2011 #7 Skrevet 3. april 2011 heisann beklager at jeg ikke har svart deg men jeg skal prøve så godt jeg kan nå Jeg får opp på deg at du har startet på noe som du har ønsket lenge, men noe er det som stopper deg til å fulføre det du har begynt på. hold deg borte fra negative tanker og negative mennesker du trenger å være positiv og ha positive energier rundt deg <3 Ha håp og tillit kjære deg. Jeg får opp at du har en merkelig følelse fortiden men jeg vil si deg stol på magefølelsen din. det er den som hjelper deg med å gjøre dine daglige mål og det er den som forteller deg hva som er det rette for deg<3 stol på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå