Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med kostholdet dere? Etter at kvalmen ble bedre ble jeg helt matvrak og kroppen ville ha alt som var spekket av kalorier, hehe, men så tok jeg meg sammen igjen og prøver å leve sunt nå :) Denne uka har jeg ikke spist godteri i det hele tatt, men i dag er det lov, og jammen er det ekstra godt når jeg har gledet meg til utskeielse istedet for å skeie ut hele tiden slik det var en stund.. Så nå koser jeg meg med dream belgisk sjokoladeis, å herregud så godt det er! :)

Planen er videre også å bare ha lov til å spise godteri på fredag og lørdag (måå ha to dager, hehe). Flere som lager seg litt regler? :) Hadde det vært opp til meg hadde jeg spist godteri dagen lang..men må skjerpe meg for den lille i magen å for at jeg ikke skal bli et fjell :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh is!!! I helgen skal jeg lage hjemmelaget sitronis! Matvrak her oxo så her kjøpes det ikke ikke snop og søtt annet enn til helgen. :) må passe litt på!

God helg!

Skrevet

Prøver å begrense godteri inntaket her også, men det fungerer dårlig etter en sverige tur :P Men is og smoothie er favoritter her altså :)

Skrevet

Hjemmelaget is hørtes helt fantastisk ut Åse, så flink du er!

Hehe når man har vært i sverige blir det litt hamstring som regel ja, funker dårlig ha noe i hus her hvis jeg skal være flink, må bare spise opp alt før mandag :P

Har aldri hatt så lyst på is som jeg har nå, spiser det svært sjeldent ellers, men nå var det akkurat hva jeg ville ha :-D Det er vel bebisen som vil ha is :P

Skrevet

Sist gang jeg var gravid var det Krone-is som var min store favoritt. På slutten var det vanskelig å gå pga bekkenløsning, men merkelig nok helt ok å sykle. Og jeg vurderte helt seriøst å sykle inn på REMA1000 å kjøpe Krone-isen min.

Skrevet

Hehehe, sykkle og høygravid, skulle jeg sett :D

Men ja iiiiiiis... Men jeg knasker heller isbiter jeg da:P

Skrevet

Nei fysj Storesmurf&lillesmurf, isbiter?? du hører ikke til i denne tråden, alt for sunn :P hehe!

Skrevet

Spiser en båtis i skrivende øyeblikk! He he.

Skrevet

Hjemmelaget vanljeis er super godt og super lett, da må jo sitron is være lett å lage også :) slenger ut oppskriften om jeg får det til :)

Mmm jammen godt det er helg og lov til å spise is!

Skrevet

kunne ikke vært mer enig zassy :D is er bare en helt konge-oppfinnelse altså :D heheheh...ELSKER hjemmelaga banansplitt,men fyyy for en kaloribombe :P har nå i 26uker hatt skikkelig godis lyster,men må SERIØØØØØØST skjerpe meg :o ruller jo snart :( :( men har vært flink ei uke nå da,skal holde meg til helgene jeg også.men noen ganger er det enklere sagt enn gjort :P men men....ikke ofte man er gravid å "kan" unne seg litt mer,hehehehhehe,dårlig unnskyldning egentlig men :P

Skrevet

Her er kostholde ikke "noe å skryte av"..

Er veldig kvalm enda (Uke 17+5 i dag). Flere?

Føler at jeg virkelig burde ete litt sunnere mat, men får ikke i meg mat før 18 om kvelden ca, og da blir det litt middag, også kanskje ei skrive med no til kveldsmat..

Men vi prøver å ikke spise så mye godteri som før da..

Skrevet

Hihi,åh nå fikk jeg veldig lyst på den der dyreparken isen. ooooohh!!

Skrevet

UPS!!! Du fikk inspirert meg til å bøtte nedpå en hel boks med Hagendas is i går kveld :-o

Skrevet

Uff unnskyld altså :P hehe! Men men, er helg og vi kan vel kose oss? :-D

Skrevet

Signerer på denne- is er digg!!! Gleder meg til den første softisen jeg da...mmmmm ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...