Gjest Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Hei alle sammen. Er en stund siden jeg har vært her nå, men vil dele vår historie. Vi hadde prøvd i to år å få barn uten resultat. Jeg startet med å sjekke meg, men der var alt bra. Etter mye om og men, gikk mannen med på å ta en sæd prøve, resultat 0 svømmere......... Han har barn fra før så legene trodde det var noe feil med prøven. Måtte vente 3 mnd for å ta ny. Tok ny og samme resultat 0 svømmere, ble kjempelei oss. Etter en stund tok vi kontakt med en urolog, som mente det kunne være liv i pungen, men at de døde på vei ut. Vi tok deretter kontakt med hausken. Fikk time en mnd etter vi tok kontakt, og der fikk vi konstantert fullt liv i pungen Da var vi i gang med icsi forsøk. Første forsøk endte i MA, frys neg, frys SA. Andre forsøk er sprell levende i magen, og de to små søte skal få møte mamma og pappa i mai. Vil anbefale alle som skal gå privat å ta kontakt med klinikk Hausken. De er fantastisk Lykke til alle sammen.
SassyMom Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 tvillinger du, oioioi, gratulerer så mye. Skal si det løste seg for dere hehe
Heira☆ Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 For en solskinnshistorie! Godt å høre det går bra med fryseforsøk også. Blir nok det på oss snart også. Jeg må bare få tatt en tlf til Hausken og få snakka med de først. Men så har jo jeg et snev av tlf-skrekk, så det hender det tar litt tid
lbir Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 For en fantastisk historie =) ble helt rørt her jeg.Gratulerer med tvillinger =)
1stegangsmamma43 Skrevet 30. mars 2011 #6 Skrevet 30. mars 2011 Dette liker jeg å høre. Å er så kos å se at dere lyktes. Er sjøl under utredning og er spent på hva konklusjonen blir rett over påsken. Svømmetesten gikk supert for samboeren min. spennende tid fremover for oss....
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 31. mars 2011 #7 Skrevet 31. mars 2011 Gratulerer med tvillinger Hos oss er det også mannen som har dårlige svømmere. Er igang med vårt 3 forsøk. Andre fryseforsøk. Innsett forhåpentligvis i uke 15. Lykke til alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå