#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 skulle gå og sjekke posten,har en litt halv brått bakke jeg må gå ned,skeli på snøen og datt rett ned på rompa...trenger vel ikke inn og sjekke det?mener og ha hørt at det er kun vis man slår seg på magen,setter og kjenner at den lille rører seg litt der inne nå....han&hun har vært utrolig rolig de siste dagene nå..men kjenner litt live hver dag.
skiberta Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Tror ikke det er noe farlig selv om det sikkert er ubehagelig men du kan nok kjenne etter at du ikke har noe smerter i magen etter fallet eller at du får noen blødninger. Hvis man faller skikkelig hardt har jeg hørt morkaken kan få en brist, men tror det skal veeeldig mye til.
TiNi88 Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Du skal alltid ta kontakt med fødeavdelingen om du har vært utsatt for fall, slag i magen eller trafikkulykke! Dette er på grunn av faren for morkakeløsning! Ser at det er en stund siden, men syns du skal ta en telefon til fødeavdelingen så får de avgjøre om du skal på kontroll eller ikke. Faren er ikke over selv om det er noen timer siden..
2prinsesser11og08 Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Enig med TiNi88. Jordmor som jeg går til kontroller hos sier at jeg må passe meg for å falle, for det kan fort få konsekvenser. Ville nok tatt en telefon for mye enn en for lite. Just in case
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå