Gå til innhold

hvordan utsette fødesel ((-;

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste gravide som nærmer seg termin ønsker jo gjerne fortgang i sakene, men ikke jeg.....

min familie skal på besøg for første gang fra canada en uke før termin og jeg har lyst til å gjøre masse hyggelige ting sammen med famillen før lille prinsen kommer.

Jeg har hørt knipeøvelse hjelper! noen erfaring???? (:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...den var ny! :) Har dessverre ikke hørt noe om hva som hjelper mor å utsette fødselen, er redd den lille nok kommer når han er klar uansett om du er det eller ei..! ;)

Lykketil med fødsel og besøk!

Skrevet

ja dette var et mer "uvanlig" innlegg.. hehe.. men så godt å se at noen ikke sitter å river seg i håret og blir gal av å vente på fødsel(det gjør nemlig jeg, hehe..)

Men har ikke hørt om noen tips for å utsette den da, så du får bare gjøre det motsatte av oss som vil ha den i gang. Hold deg unna sterk mat, kanel, sex, trapper og vær i så lite fysisk aktivitet som mulig. Da skjer det i allefall ingenting for tidlig vil jeg tro ;) Lykke til og kos dere m besøk uansett om det blir m babymage eller baby! :D

Skrevet

Mye omega3, dvs ta tran eller spis mye fisk. Det er bevist at kvinner med høyt innhold av omega3 i kosten har lengre svangerskap (bla eskimoer). de får også sunne sterke babyer da;) lykke til!

Skrevet

Magnesium..., men spør for all del jordmor!

Skrevet

Du kan ikke ta magnesium så sent i svangerskapet :0))

Skrevet

Hvorfor kan kan ikke ta magnesium sent i svangerskapet?

Skrevet

ja hvorfor ikke ta magnesium så sent i svangerskapet? og hva er sent?

jeg er uke 33 og starta med magnesium for 2 dager siden, legen som anbefalte det for urolige føtter. Funker som bare d!

Skrevet

Magnesium hjelper til å forhindre sammentrekninger og kramper. Vanligvis vil vi gjerne ha dette i slutten av svangerskapet, men ikke på starten eller underveis. Ja, det hjelper :-)

Skrevet

Hei,

Jeg har akkurat det samme ønsket som deg, vil helst unngå å føde lenge før termin:) Jeg har lest at forskere verden over har sett at de som føder for tidlig stort sett har mangel på C vitamin. Det fører til tynn fostersekk slik at den sprekker fort. Så jeg spiser mange appelsiner om dagen:) I tillegg bør man holde seg unna kaffe og annen koffein drikke. Ellers prøver jeg å holde meg mest mulig rolig nå, og med god samvittighet. Trenger å lade opp til fødselen og ikke minst perioden etterpå... Har heldigvis kun 8 arbeidsdager igjen, og alt er ferdig her hjemme

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...