Gå til innhold

Har jeg lov...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...til å ringe barnehagen snuppa har fått plass i for å sjekke hvordan hverdagen er der? åpningstider, dagsrytme+++ eller virker jeg som toppen av en hysterisk mamma da?

Har prøvd å lete på internett, men finner ikke hjemmesiden til denne barnehagen (utenom den som ligger på kommunen), og der står det ingenting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du har lov. Men hvis du er redd for å virke som hysterisk mamma kan du vente til all informasjon kommer i posten (er det snakk om fra høsten?)

Men tviler uansett på at bhg ser sånn på å få en tlf, det er jo bare praktiske opplysninger du er ute etter ;-)

Skrevet

Ja du har lov. Men hvis du er redd for å virke som hysterisk mamma kan du vente til all informasjon kommer i posten (er det snakk om fra høsten?)

Men tviler uansett på at bhg ser sånn på å få en tlf, det er jo bare praktiske opplysninger du er ute etter ;-)

Skrevet

Som barnehageansatt: GJØR GJERNE DET!

Det viser engasjement og at du bryr deg. Du kan godt ta med barnet ditt til barnehagen for å se både hvordan barnehagen er, hvordan hun reagerer samt at du får snakke med ansatte og får en følelse av hvordan de er.

Skrevet

Barnehagen (kommunal) hvor gutten min begynte holdt et informasjonsmøte ca 2 mnd før barnehagestart.

Men flere jeg kjenner som jobber i barnehage sa at i de barnehagene (dette er både private og kommunale) de jobbet i setter de pris på om du f.eks ringer eller vil komme innom å ta en prat og titte på barnehagen. Det hender at en del gjør dette også før de søker plass i den aktuelle barnehagen.

Skrevet

jeg tok med eldste en tur i barnehagen for å bli kjent med stedet og folkene. Det satte de veldig stor pris på og jeg synes det var kjekt å vite litt før han begynte der så det anbefales:)

Skrevet

Man kan da ikke anses som hysterisk for å skaffe seg praktist info? Uansett, så virker det som de fleste setter pris på on man stikker innom og hilser på. Vi ble faktisk oppfordret til den hos 1.mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...