Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Vi har en datter på 14 mnd som heter Lilly, som kan gå og er blid og aktiv. Vi er begge i midten av trettiårene. Vi bor i et hus med stor hage. Vi trenger dagmamma omgående frem til slutten av juli. Vi vil gjerne at du kommer til oss på Høvik (Like ved Høvik skole) og passer Lilly, men passer det seg rent praktisk så kan vi også komme til deg. Vi har godt med kollektiv rundt oss, hvis du kommer fra Oslo er det bare å ta toget inn til oss (Høvik stasjon), og 7 min gange til vårt hus. Vi søker dagmamma på heltid, helst fra kl 0730 til 1630, men noen dager vil bli noe kortere, da jeg har en jobb hvor jeg kan slutte tidligere på dagen. Min mann tar ut gradert permisjon, det vil derfor hende ganske ofte at du bare jobber 4 dager i uken. Når det gjelder betaling, kan dette diskuteres, vi er fleksible. Vi vil gjerne at du passer Lilly alene, og kan betale litt ekstra hvis du gjør det. Vi er rolige og stødige personer og setter pris på at du er det samme. Vi vil gjerne ha referanser. Høres dette interessant ut? Kontakt meg helst på mobil 41363443 så tar vi en prat. mvh Tonje Orre

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...