Gå til innhold

Symfysemål i uke 29..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ligger dere på damer?

Fikk målt mitt sf i dag,å synes at det var litt lite..Men så låg jeg i oppover bakke på legebenken,og legen hadde problemer med å finne hvor høgt livmoren var,var vist litt forskjellig.Så han tok et ca gjennomsnitt..

Mitt mål var på 26cm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg synes mitt er høyt da :) 30 cm...men bebisen sitter..altså hodet er oppe og rompa nede ved livmoren...å blir da noe høyere...min første hadde også stort sf mål, og de sa han kom til å bli over 4 kg...men neida, ble 3650 gr :)...så sf mål er bare ca mål av bebisen..ikke mye å tenke på mener jeg..

lykke til

er 29+1 idag

Skrevet

Det viktigste er vel at du har jevn stigning. Jeg har liten mage men fin stigning hele veien. Følger min egen kurve bruker legen å si. I uke 28 var mitt mål på 23, i uke 32 var målet mitt på 28. Jeg er ikke bekymra, men var liten i forrige sv.skap også..

Skrevet

Jeg hadde 28 i uke 30/31. Det var akkurat på streken på skjemaet. Var omtrent det samme ved forrige svangerskap også, og fikk ei jente på 3100 gr:) Min erfaring er at legen ikke er så god på å måle.

Skrevet

Har aldri hatt stor mage,men har tilgjengjeld fått store barn;) men skulle gjerne fått ei lita snuppa på 3100g;)

Vet ikke om hvordan målet mitt har vært før i svangerskapet,siden dette er første gang det ble målt.

Skrevet

Mitt sfmål var 26 cm i uke 29 også, og det lå helt på streken. Tror du kan puste ut ;-)

Skrevet

Mitt sfmål var 26 cm i uke 29 også, og det lå helt på streken. Tror du kan puste ut ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...