Gå til innhold

Plutselig forsvant symptomene!

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er ca i uke 8 i mitt 4. svangerskap og har hatt en litt merkelig opplevelse. For tre dager siden så forsvant plutselig den altoppslukende trettheten og kvalmen. Hva kan dette komme av?

Omtrent samtidig så la jeg vekk sjokolade og annet sukker, da dette gjorde saken ti ganger verre... men kan det virkelig ha fjernet hele kvalmeproblemet?

Har snakket med jordmor, og hun ville jeg skulle vente noen dager for å se om det kanskje kom tilbake. Så skal til kontr først på mandag. Får sansynligvis en HCG måling eller noe for å sjekke hvordan det ligger an.

Har ikke hatt smerter eller blødning...så synest det er litt rart om jeg skal ha mistet... vaaanskelig og gå å vente...

er det noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143063947-plutselig-forsvant-symptomene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Ja, det har jeg. Jeg våknet en morgen, kvalmen og ømme bryster hadde forsvunnet over natta, som dugg for sola.

Jeg fikk målt HCG'en som dessverre var synkende, dermed bar det inn på sykehuset hvor fostersekken var tom og jeg fikk valget mellom utskraping eller å ta tabletter hjemme.

Beklager, det er ingen oppmuntrende historie. Men det er nå en gang min erfaring.

Men jeg vet at folk her inne har snakket om at symptomer kommer og går. Hold motet oppe inntil det motsatte er bevisst :-)

Jeg har nå en liten spire i magen og har hatt MYE blødninger, alt fra småe til styrt blødinger. Dro på UL for å få bekreftet Sa, men der var det et bankende hjerte der inne <3

(Blødningene er et Hematom)

Kroppen er forunderlig!

Igjen vær OPPTIMISTISK intil motsatt er bevisst.

MASSE LYKKE TIL :-)

Hei,

Det der kan fint skje. Jeg var skikkelig kvalm og uvel forrige uke, da var jeg på en ukes kurs og bodde på hotell. Så kom jeg hjem, og følte meg mye bedre på flekken. Var på UL på onsdag, og alt står bra til, så ikke noe galt har skjedd her, ihvertfall.

Ikke lett å skjønne seg på hva som utgjorde den store forskjellen for meg. Det kan kanskje komme av at det ble mer intensivt og lange dager, kanskje fordi maten var annerledes, kanskje det var noe i vannet....ikke vet jeg. Men det sies at symptomer kan komme og gå, også ellers, uten at det behøver å være noe i veien. Jeg hadde noe av samme opplevelsen også rundt uke 6, tre dager med kvalme, og så vips mye bedre igjen..

Lykke til, håper alt går bra :)

Tenkte bare jeg skulle dele min glede. Har vert på ultralyd idag, og alt er bra.

Symptomene er litt til og fra nå, men på langt nær så kraftige som de var for ett par uker siden.

Det trenger altså ikke å være noe galt selv om symptomene forsvinner, heldigvis :).

Annonse

Leitet litt etter dette innlegget, var spent på hvordan det gikk med deg :) Så bra at alt stod bra til med den lille i magen :)

Det samme har skjedd meg meg nemlig, plutselig forsvant kvalmen for 3 - 4 dager siden - og det er på en måte den eneste sikre tegnet jeg har hatt :/ Så er litt bekymret nå, og litt usikker på om det skal gå bra. Skal til ultralyd om ca 2 uker - håper så inderlig at alt er bra :) Har mistet en gang tidligere, og da skjedde det samme som nå - symptomene forsvant litt etter litt :/ Men prøver fremdeles å klamre meg til håpet om at det skal gå bra denne gangen! Godt å høre at det har gått bra for din del hvertfall :) Hvordan er symptomene dine nå ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...