Gå til innhold

Rådløs og sjokkert

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er blitt gravid igjen... Har fra før 2 barn med far som ikke har sett barna på 2 år og ikke gidder å stille opp på noen som helst måte (har vært samboer med faren til mine 2 barn). Nå er jeg blitt gravid igjen... til tross for angrepille, med en som jeg elsker, men som ikke vil ha meg, og i tillegg ganske hissig (kun verbalt). VET at han ikke kommer til å etablere noe forhold til meg, og kommer sikkert til å være vanskelig hvis jeg beholder.

Jeg har ingen familie i denne delen av landet, og flytting er uaktuelt. Har ingen avlastning med barna, har kronisk sykdom som er ganske utmattende. Er livredd og rådløs akkurat nå. Er vel kun 3-4 uker på veg etter min beregning, men tanken på abort er også skremmende.

Jeg har de siste årene hatt store problemer med å finne meg mann, og jeg trives ikke alene. Siden faren til barna jeg allerede har, ikke stiller opp for dem, så vil jeg etter hvert gjerne ha en kjæreste og mannlig rollefigur for mine barn. Hvis jeg får dette barnet, så utsetter jeg både utdanningsplaner og planer om å finne meg ny mann i flere år fremover.

Trenger virkelig råd her...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...