Gå til innhold

Bugaboo Cameleon selges! Kom med bud :):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vogna er i god stand. understellet er fra 05, men alt trekket til vogna er fornyet. Mye er kjøpt nytt i 2011.

Har blandt annet et ekstra bakhjul, koppholder, parasol(brun)l, ståbrett/søskenbrett, myggnetting,regnnett, UV-nett, et oransj, brunt og sort trekk til vogna, basen ei beige/sand.

Følger også med adapter til maxi cosibilstol og vinterhjul! Har og et trekk til stellevesken til bugaboo i lik farge som basen (sand). Dette er masse tilbehør i forhold til pris.

Eneste"problemet" med vogna er at om du skal klappe den heelt sammen, kan den være litt vrien å få opp igjen, men kommer alltid etterhvert. Dette er et typis kproblem på buggabo. Men det er ikke nødvendig å klapp den helt sammen for å få i bilen f eks. når du har klikket av baggen, blir understellet mindre ved å svinge inn fremhjul til bakhjul og tar da liten plass. Eneste gangen jeg var nødt å klappe den helt sammen var da jeg skulle fly. Har utenom brukt denne som ekstra vogn tilå ha i bilen på shopping. Pent brukt.

Kjempegod vogn med bag og sportsdel. Er jo bare en så lekker, liten og tidløs vogn.Har vert kjempefornøyd selv

Har nok enda mer tilbehør som jeg ikke har kommet på å nevne. Alt vaskes før salg :)

Selges høystbydende over 4000.- Kan levere i jæren og stavanger området. Sendes mot porto og forhåndsbetaling.

Mottar gjerne bud! =)

Ta kontakt på PM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du selge den?

Tenker siden det er mye nytt i 2011.

Synes vogna er stilig, men tenker at den kanksje ikke klarer å fylle alle mine behov. Hvilke behov får du ikke dekt, siden du selger den nå?

Skrevet

Dekker stort sett alle behov jeg er ute etter i ei vogn, spesielt at den er så lett i vekt som gjør det en lek å kjøre, men samtidig stabil Det eneste jeg ikke syns den egner seg til er om du skal gå røffe turer i humpete mark eller "fjell". Da bør du ha en mer solig og tung vogn, men er ikke noe jeg har nødt til å tenke over, går supert på gress,grus,asfalt, mark og snø=)

Det positive med denne vogna er jo at du kan gjøre den "helt ny" ved å enkelt kjøpe nye deler til å bygge sammen en "ny" vogn. som trekk, hjul o.l :)

Grunnen til jeg selger er at jeg rett og slett har vogndilla, og har kjøpt flere vogner som er stående i gangen, mannen har nå kjefta på meg da vi bor i e liten leilighet med lite plass til 4 vogner, hehe, så nå prøver jeg å selge 3 av dem :)

Har aldri ro i raua til å takke meg med ei vogn jeg, liker å variere litt :) Dyr hobby ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...