Gå til innhold

Noen som vil anbefale en god manuellterapeut/osteopat/naprapat eller lignende for barn i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Snuppa på 4 1/2 mnd sover så urolig, må bysses eller vugges i søvn, å legges på ryggen i vogna eller senga resulterer i skriking før hun treffer madrassen. Og hun våkner og skriker til OFTE.. hun skriker gjerne før hun er ordentlig våken også. Tror egentlig ikke det feiler henne noe annet enn at hun ikke er spesielt glad i å sove, men kunne gjerne tenkt meg å få sjekket det ut likevel!

Alle tips mottas med takk :-)

Fortsetter under...

Hadde du bodd i Oslo hadde jeg hatt et godt tips, men hvis ikke noen andre kan komme med erfaringene sine her, så kan du jo sjekke på denne siden:

http://www.manuellterapi.no/default.aspx?sid=85

Evt spørre helsestasjonen om de har en å anbefale.

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Vet ikke hvordan han er med barn, men kan anbefale naprapat Jørgen Brolin. Tror det var det han het...svensk, hyggelig kar. Holder/holdt til i bygget i krysset Olav Trygvasson/Fjordgata.

Det er naprapat klinikken som holder til Olav Trygvasson/Munkegata (ikke sikker på om det var det supermann... mente?). Jeg bruker Joakim Heman der og er kjempe fornøyd. Men det er kona hans (som også jobber der) som har spesialisert seg på små barn. -Var hos henne med storebror, og var godt fornøyd, -han sluttet iallefall å skrike!!! Husker dessverre ikke navnet.

• 3 måneder senere...

Jeg og kona har selve brukt Din Naprapat på Leangen.

Det begynte med at vi tok med minstemann på 3.5mnd. Han skrek veldig mye, og kunne aldri finne roen. Virket også som han ikke klarte å få ut avføring. Letet litt rundt etter en terapeut som hadde tatt Kiss/Kidd kursene og fant da Din Naprapat.

På 2 behandlinger var minstemann helt frisk! Sov som en engel:)

Etter dette så har vel egentlig hele slekten gått på behandling hos både Liron og Thomas:)

http://www.dinnaprapat.no/klinikk/trondheim <--- er adressen dit om du fortsatt skulle trenge hjelp :)

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...