Ella_Bella_Snupperella Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Har sett frem til den siste tiden før fødsel med glede! Planen var å gjøre alt ferdig på forhånd slik at jeg bare kunne hvile og slappe av med god samvittighet, ruge litt til og lade opp til dyst! Men vet du hva??? Nå når tiden er her er jeg rastløs, kjeder meg og klar for å få unnagjort fødselen!!! Dagene er lange og tanken på en uke til og kan 12 dager overtid etter der er uutholdelig!!! Har et par håndarbeidsprosjekter jeg kan ta fatt på og kunne sikkert lastet ned en lydbok eller lest en papirutgave, men vegrer meg fordi jeg sannsynligvis ender opp med å ikke få fullføre noen av delene! Sa dette til mannen min igår og han sa at kanskje det er nettopp derfor jeg bør finne noe slikt å fordrive tiden med - da tenker jeg på annet enn fødsel og da kanskje skjer det noe!!! Tror dere det kan være tilfellet??? Andre som sliter med kjedsomhet??? Hva gjør dere for å få tiden til å gå fortere???
♥lykkelig♥ Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Har det på AKKURAT samme måte!! :-P Nå skal jeg liksom slappe av og kose meg.. men neida. Nå er jeg rastløs og kjeder meg. Det er helt forferdelig! Nå har jeg 3 dager til termin, så håper det ikke blir lenge til :-P Jeg har ikke så mye og finne på egentlig heller... jeg kjeder meg så mye og blir så fort sur og utålmodig at jeg ikke gidder noen ting, så da sitter jeg her og bare furter..hehe :-) Her tenker vi på fødselen heele tiden, så det forundrer meg ikke om vi går laangt over tiden..! (uff) De siste dagene har sambo skrevet meg meld på morgenen hvor det står: prøv og fød i dag da... ( :-P ) Haha, han er like utålmodig.. Har rett og slett ingen anelse om hva vi kan gjøre når humøret er som det her.. det eneste vi vil er jo og se det lille nurket <3 De er heldige de som har tålmodighet til og finne på mye rart :-)
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2011 Har jo hatt en lang liste over ting og tang jeg ville ha gjort før baby kommer... Men er gjennom den og vet ikke hva mer jeg kan ta meg tid til! Hater å la ting ligge halvferdige! Men bedre å ha noe å gjøre enn å svime rundt her og tvinne tomler! Har bestemt meg for å gå ned på hobbyrommet idag og finne frem noe! Må bare vente til storebror går og tar en hvil! Kanskje det får hodet over på andre tanker! Og at baby tar hintet og finner veien ut!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Jeg er glad jeg fortsatt er 100% student, holder ikke ut å gå hjemme. Har 12 dager igjen til KS og skal være på skolen frem til dagen før KS. Jeg vet hvordan det er å gå hjemme å kjede seg, dagen lang, var hjemme med mine 2 første. Så denne gangen unngår jeg det så langt det går. Skal så fort det er mulig tilbake til skolen etter fødselen. I dag er det fri fra skolen, men jeg har 2 tørkestativer med klær å brette og pakke litt klær til barna som skal bort i helgen. Har skrevet noe på gruppeoppgaven også. Så denne dagen går sakte i dag, skulle ha vasket gulvet, men orker jeg det da hehe...
RockMyWorld Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Kjede seg er bare forbokstaven....1 uke til termin...kan ende opp med å gå i 3 uker til......... Heldigvis helg nå, så da er i alle fall mannen hjemme. Hadde lillemor hjemme fra barnehagen i dag bare for å ha litt selskap...av en 3 åring liksom! :-)
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2011 Haha... Er hjemme med snart toåring selv og det er jo sånnsett nok å gjøre når han er våken! Er tiden utenom hvor jeg føler jeg skulle gjort noe fornuftig! Men som du sier er det helg nå og jeg får nok av selskap da! Hadde en hvil tidligere og våknet opp med tak i rygg og mage! De er der ennå - ikke noe regelmessig eller spesielt vonde men likevel noe! Er spent på om det holder seg gående! Er hvertfall første gang jeg får tak på dagtid over lengre tid! Krysser alt jeg har for at kroppen endelig har skjønt det! Nå vil jeg ha det vondt!!!!
78girl Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Aaaarghh...me too! Kjeder meg sinnsykt med 3 dager til termin...men prøver å innstille meg på å gå over. Alt på listen er gjort, også blir man så lat at man ikke orker noe egentlig. Også får man idiotiske spm på FB: "Skal ikke føde snart, da?" ÅÅÅ....GOD ide, DET hadde jeg ikke tenkt på, liksom...!!! Blæh... Kjenner litt små-smerter eller tak i ny og ne, men tror bare det er innbilning fordi jeg leter etter det...er ihvertfall ikke noe som "tar"... *SUKK*
78girl Skrevet 25. mars 2011 #8 Skrevet 25. mars 2011 Aaaarghh...me too! Kjeder meg sinnsykt med 3 dager til termin...men prøver å innstille meg på å gå over. Alt på listen er gjort, også blir man så lat at man ikke orker noe egentlig. Også får man idiotiske spm på FB: "Skal ikke føde snart, da?" ÅÅÅ....GOD ide, DET hadde jeg ikke tenkt på, liksom...!!! Blæh... Kjenner litt små-smerter eller tak i ny og ne, men tror bare det er innbilning fordi jeg leter etter det...er ihvertfall ikke noe som "tar"... *SUKK*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå