Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er jeg 9 uker idag, å ting går greit. Jeg har kun vondt i puppene og er litt ekstra trøtt. Litt murringer og stikkinger. Dette er mitt andre svangerskap, så jeg tar det ganske så med ro.

Eller føler jeg meg kun feit og oppblåst, som om jeg får mensen om et par dager. Ikke fått noen mage, men jeg er oppblåst....

Hva med dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. jeg er 9+1 i dag og samme problemer som deg men har da i tillegg mye kvalme og oppkast:(

Ha en fin dag :)

Skrevet

Jeg er 8+5 og kjenner absolutt at jeg er gravid..

Ømme bryster, kvalm (heldigvis på kvelden), antydning til bekkenløsning og en ganske tydlig mage allerede.

Trodde ikke magen skulle komme så fort, men jeg klarer ikke å holde den inn, så det er vanskelig å skjule det...:)

Kanskje ikke så moro med alle disse "plagene", men koselig å kjenne at man er gravid da:)

Skrevet

Veldig kvalm og litt oppkast her. Jeg venter nr. 2 og har ikke antydning til mage. Har gått ned ca. 2,5 kg siste 3 uker.

Skrevet

5+5 i dag, og formen er egentlig veldig fin. Kjenner det river litt i lysken når jeg reiser meg, vonde pupper, litt murirnger og oppblåst i magen, og litt trøtt (spes. etter jobb). Merker det litt på humøret også. Blir lett rørt til tårer og lunten er litt kortere enn vanlig, men ellers føler jeg meg ganske normal. Er jo ikke så langt på vei enda, så venter liksom på kvalmen..

Skrevet

Jeg er 8 uker i dag og har vært konstant kvalm i to uker nå, men klarer å fungere noenlunde og kaster heldigvis ikke opp. Ellers er jeg fryktelig oppblåst og har fått ganske stor mage pga dette. Men jeg ser bare tjukk ut dessverre. Gleder meg til jeg får ordentlig mage.

Så er jeg litt tett i nesen, småsvimmel, ømme bryster og blir fort sliten og trøtt. Ja, også litt murringer.

Ser på dette som tegn på at knøttet har det bra jeg og da er det verdt det :)

Skrevet

10+1 i dag å de siste dagene har magen poppet fram! Før var den stor og oppblåst om kvelden, men nå er den stor hele dagen :) sliter med å skjule den nå, så hadde håpet den kunne drøye 2 uker til :) jaja det er jo kos med mage da ;) gleder meg til den virkelig blir gravidmage ;)

Skrevet

Uke 10 i dag :) Er fremdeles endel kvalm, men heldigvis ingen oppkast! Småfet, oppblåst eller gravidmage.... Vanskelig å skille nå, satser på at det er gravidmagen som begynner å gjøre seg litt synlig ;)

Dette er mitt 3. (4) svangerskap. (Hadde en SA (uke 10) i desember), -så føler meg enda ikke helt trygg på at alt skal gå bra denne gangen... Skal til tidlig UL 5. april.... Så nå er det bare å vente på den.....

Skrevet

Trøtt, kvalm om morgenen, ømme pupper, murringer osv. er ca 9+4 kanskje...

Skrevet

eehemm... 8+4 ca..

Skrevet

Er 8-9 uker. Må si at jeg ikke føler meg så veldig "gravid", er bare ekstremt trøtt og litt småkvalm om kveldene. Brystene blir bare mindre og mindre ømme.. ;S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...