Gå til innhold

Når vente menstrasjon etter en spontan abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var gravid i forrige mnd, men mistet når jeg var 5 uker på vei, blødde i 1 uke, også ferdig..

Når kan jeg da vente mens igjen, kan jeg ha blitt gravid i mellom tiden, jeg har en syklus på 26 til 28 dager, og er nå 4 dager over.. skulle vel hatt mens på mandag, da hadde det gått 28 dager...

Jeg målte hcg nivået mitt noen ca 1 uke etter jeg var ferdig med å blø, og da var det nede på 4, så det var negavtiv sa legen... Han mente jeg burde komme tilbake om 5 -6 uker, altå om 2 uker til om jeg ikke hadde fått mensen tilbake..han sa også at siden jeg har hatt en gjevnlig syklus så burde det være tilbake etter 4 uker... Jeg hadde litt sånn brunt utflod mandag og tirsdag men det sluttet på tirsdag kveld...

Og graviditet er noe som er sterkt ønsket nå, både av meg og min samboer... Jeg har ei jente på 5 år fra før, og han har ingen..

Har også skjekket alle vitaminer osv i kroppen og det jeg manglet var folinsyre...

Når jeg mistet i januar i fjor, blødde jeg en uke eller noe mere enn denne gangen og jeg var like langt på vei... Kroppen min har tulla seg litt med syklusen de siste mnd, men har aldri gått merer enn 28 dager....

Håper noen har ligende erfaringer...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...