håp_84 Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Lurer på ka du får opp ang graviditet på meg?hadde el forrige uke.. håper du har tid;) 010584
HOPE08 Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 føler jeg har sett på deg ? men kan se igjen å se hva jeg får opp nå. jeg får faktisk opp gravid på deg nå KRYSSER FINGRENE : håpe håpe håpe <3
håp_84 Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2011 Ja d stemmer vist d:) da fekk du opp masse blandede følelser skreiv du??vet ikke hva du mente m d? Og høst spire? Men høres bedre ut at eg kansje e d no;)
HOPE08 Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Jeg fikk hjelp av pendelen min nå er litt sliten for tiden men skal se nermere på deg nå skriver igjen til deg innen 10 min
HOPE08 Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 får opp at du har nådd ett sterkt mål/ ønske du har lengtet veldig etter, stå på for det du har oppnådd og ta pause når du føler at målet ditt ikke går som du hadde tenkt, jeg får ikke opp hva målet ditt var / er. det vel du jeg får opp at du må begynne å stole mer på dine følelser , unngå utsettelser av gjøremål stup i de. og du vil føle deg bedre. jeg får opp at du har dager der du er for følsom eller for trøtt til å gå ærend, gå på besøk. ta en pust i bakken og tenk på deg selv for en gangs skyld. Jeg får opp en skytsengel som våker deg, du har en del blokkeringer. skytsengelen er der for å hjelpe deg til å slappe av og få deg til å få mer energi til deg at du kan yte deg selv og hverdagene mye bedre.Be engelen din om hjelp så vet den at du trenger han.
håp_84 Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2011 Hm..har jo et ønske om å bli gravid igjen..får ikkje håpe at d e d så ikkje skal gå som eg føler..hadde en ma i nov og vil jo helst at d skal gå bra neste gang:)hm hvem er denne skytsengelen da?og hvordan henvender en seg til han?men fikk du fortsatt oppgraviditet denne mnd eller? Og ja selfølgelig tusen takk for langt svar;)spennende;)
HOPE08 Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 hei må bare svare deg, kan ikke se på andre i dag for at din engel skal kunne vite at du trenger han må du bare be om hjelp. da vet han at du trenger han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå