Gå til innhold

10 år og litt lyse striper i håret?? Greit/ikke greit?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er tidlig. Man må også tenke på spredningseffekten når man har barn. Det er ikke bra å være den som leder an til at andre jenter i klassen føler press for å se slik og slik ut.

For slikt sprer seg fort. 10 åringer bør få være 10 åringer.

Er det sånn at jenta di maser om lyse striper i håret, eller er det du som m som tenker at hun ville være penere med det siden hun har så "kjedelig" hår?

jeg tenker egentlig at en tiåring fint kan få striper i håret hvis det er hun selv som ønsker det.

Annonse

Hun maser selv...Jeg striper mitt hår, og hun vil være som meg...Vil også ha sminke, noe hun ikke får! Før hun er 13..Eller noe..

Hun er somsagt veldi vakker, naturlig.

Er hun som vil ha striper, og jeg ser selv det kunne vært fint...

HI

Oki, kanskje vi skal vente med å la henne få lov til hun blir 12. Da er hun jo nesten tenåring. Føler selv at 10 år er litt lite,derfor jeg spurte dere damer. Venninnene mine sine barn er maks 5 år, så ingen råd fra dem.

Takk for synspunkt og god natt:)

Nei , ikke greit syns jeg.

Hun kan få en allergisk reaksjon og da har hun det resten av livet og kan aldri farve håret sitt igjen .

Jeg tok henna tatto ( samme stoffet i henna som i hårfarve som kan gi en allergisk reaksjon) og i dag er jeg super allergisk . Kan ikke farve hverken hår eller vipper/bryn og det er visse medisiner jeg ikke tåler .

Kjipt for jeg begynner å få grå hår jeg ikke kan farve :(

Jeg er som indianerkvinnen, passert de tredve, nok litt eldre enn henne, og jeg også sier kjør på. Vil jenta ha striper, og du har råd til striper så gir du henne striper.

Vil jenta ha på seg litt maskara så kjør på gi henne litt maskara. Vil hun lukte godt så gi litt parfyme (men er visst fare med astma), vil hun ha leppestift så la henne få litt leppestift.

Ser ikke noen annen grunn til å holde tilbake, enn dette med allergier og astma med parfyme, men hun er jo stor jente nå, og sikkert over den verste faren.

Jenta mi får dolle seg så mye hun vil, neglelakk og leppestift, og hun er mye mindre enn jenta di.

Annonse

Nei, det synes jeg ikke. Har en jente på 12 år som maser noe sinnsykt om striper i håret, av den enkle grunn at andre jenter har fått det. Jenta min har lyst nydelig hår og jeg kan ikke se behovet, så jeg sier nei. Husker jeg selv fikk permanent (he he) da jeg begynte på ungdomsskolen, så jeg setter ihvertfall en grense der.

Er det forresten du eller jenta som synes håret er kjedelig og kommunefarga?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...