Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne IKKE vært mer enig.. Bah! Når jeg var 4 uker på vei tenkte jeg, bare jeg kommer meg opp på 5, når jeg var på 5 var det å komme seg på 6, og nå er jeg 6+5 og gleder meg til det står 7! men kjære tid, sånn fortsetter det jo bare.. Hehe.. Skal bestille meg UL imorra :)

Ååh daaa! Alt for trøtt for bim om kvelden :) du skrev jo hvor mange uker!! :P tiden fra 5-9 gikk ok, men den siste uken, ooog de to siste går nok alt for sent :( begynner jo å få troa på at det går riktig vei nå :) har dere hatt noen svangerskapsplager så langt?

Annonse

Tiden går ALT for sakte.

Jeg har IVF-D forsøk (prøverørsbehandling) all plalegging og medisineren i forkant gjør det sikkert slik at jeg føler det har gått så lang tid, uten at jeg er kommet til 2.trimester.

7+4 er nå ifølge barnimagen.no

7+5 er nå ifølge babyverden.no

og det med samme dato for termin og første siste mensdag, det er litt merkelig.....men,men.

Er sykemeld 50% fordi jeg har et Hematom i livmoren og må ta det rolig. Derfor har vi fått bekskjed om å legge lista lavt.

Men vi hørte hjertelyden mandag <3 så der det er liv er det håp :-)

Etter 2 SA og 1 MA håper jeg virkelig jeg snart kommer meg over på 2.trimester.

LYKKE TIL ALLE SAMMEN :-)

Her er det bare å smøre seg med tolmodighet og få tiden til å gå. Det beste er når jeg blir hekta på ei god bok, for da leser og leser jeg, da går tiden plutselig fortere ;-)

Jeg syns det går ufattelig tregt... Gleder meg så til påsken for da skal familien få vite det. Bare mannen min og jeg som vet det, og det skal bli godt å få sagt det til folk. Er 7 fullgåtte i morra og er ganske kvalm om kvelden. Så jeg har ikke vært så sosial i det siste...begynner å gå tom for unnskyldninger.

Håper dere er i fin form:)

Du er ikke alene! Teller dager og uker, går og tripper, og venter på å få fortelle... Også er jeg foreløpig nesten symptomfri ( bare litt kramper i mellomgilvet, og de sistr dagene kjent meg pittelitt kvalm, men ingenting jeg VIRKELIG merker... Skal vel bare være gla for det, men samtidig kjenner jeg meg ikke gravid riktig enda pga dette, så skal bli godt når jeg passerer 12 uker, og får merke magen begynner vokse og sånnt...

Er 6 uker nå, så det er leenge i gjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...