Chriztine Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Noen som har tips til en enkel og grei (og billig) stelleveske?
ChanelK Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 har tenkt å ta turen til IKEA for å sjå korleis den dei har er.. Men reint bortsett frå det så brukte eg veldig mykje vanlige vesker til fyrstemann. Men det vart for feminint for gubben. Og den stelleveska som fulgte med vogna er veldig stor og klumpete og berre i vegen uansett korleis eg snur og vende på den..
www.sovehjerte.no Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Har Ikea stellevesker? Jeg trenger også tips til billige nøytrale stellevesker
enda en vær? Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 ja, ikea har en... men det er vel ikke akkurat ei veske, mere ei "mappe" som "samles" med no borrelåsgreier... Jeg kjøpte min stelleveske på barnas hus, betalte litt over 700 og den er helt nøytral og har flere romslige rom. Jeg lot sambo velge veske så han skal få slippe å løpe rundt med "dame"-veske
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Mange fine, brukte, og billige på finn.no! Jeg kjøpte min der! En som kostet 900,- ny, men pent brukt kostet den meg 275,- med porto inkludert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå